Gravatar

#1 filmz-MostiKal 17 år siden

Jeg vil gerne vide hvad de synger i melodien til TV serien som kører på morgen TV for tiden.

Håber nogen kan hjælpe
Gravatar

#2 davenport 17 år siden

En af mummierne vel? ;D

Iøvrigt: jeg vil gerne have den originale serie fra jeg var lille. Den var fucking scary!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 DarkLight 17 år siden

Mumitrode er decideret ondskab. Og gu var den uhyggelig. Det er den sgu stadig!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Wrangque 17 år siden

#3 nej for søren! mumitroldene var (er) fantastisk! Er god nok lang tid siden jeg har set det, men kan huske jeg var meget fascineret af det dengang.

Men hensyn til hvad de synger. Pas. men må jeg være så fræk at spørge hvad du skal bruge det til ? :D
Gravatar

#5 chandler75 17 år siden

Mumitroldene var da meget søde, men hende den lille pige (My?) gav mig myrekryb...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-MostiKal 17 år siden

Jeg skal bruge teksten så jeg kan lære min niece sangen. :)
Gravatar

#7 davenport 17 år siden

Der dukker ikke rigtigt noget op på Google, men det er fordi den sidestiller Mummi med Mummy, og det er et mere populært søgeord, åbenbart.

Chandler: Klip selv ud til en glad aften :D

Gravatar

#8 chandler75 17 år siden

# 7 Gah! Prøv lige at se hende - hun ser da evil ud!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 davenport 17 år siden

Det er hun også!
Var det ikke Mumrikken, ham der rejste rundt? Der var i hvert tilfælde én mere der var underlig, og holdte mig vågen om natten.
Savner et godt gys med den dukkeserie.
Tegnefilm holder bare ikke i Mummiverdenen!
Gravatar

#10 davenport 17 år siden

Skriv ny kommentar: