Hejsa, nu har jeg kikket rundt på google og imdb for at finde ud af noget om den mummiserie _der har kørt på dansk tv_ inden for de sidste 18 år, men kan kun finde 2 film på imdb(er der lavet flere?) og 4 animeserier(hvor de slås og skyder, og er lyseblå :s ) er der nogen der har noget info om sæsoner/afsnit, idet jeg godt kunne tænke mig at se serien igen. Synes egentlig den har haft et specielt feel den tegnefilm,.. og man fristes jo til at tro det er nogle japanere der har tegnet den med der *boingding-plingpling* lyde når de får en tanke og noget... hvis i forstår.
Jeg mener faktisk at de hedder MUMITROLDENE med et enkelt M. De er skrevet af Tove Jansson og de er faktisk fra Finland. Du kan gå ind på denne side: http://mumi.janf.dk/forside.php der er en masse links!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
#7 Det bliver bedre og bedre, det her... nu har jeg efterhånden på plads, hvem der skal stå for både spillet og filmen. Merchandise? Hm, må hellere kontakte Mattel ang. nogle actionfigurer...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 21 år siden
nu har jeg kikket rundt på google og imdb for at finde ud af noget om den mummiserie _der har kørt på dansk tv_ inden for de sidste 18 år, men kan kun finde 2 film på imdb(er der lavet flere?) og 4 animeserier(hvor de slås og skyder, og er lyseblå :s ) er der nogen der har noget info om sæsoner/afsnit, idet jeg godt kunne tænke mig at se serien igen. Synes egentlig den har haft et specielt feel den tegnefilm,.. og man fristes jo til at tro det er nogle japanere der har tegnet den med der *boingding-plingpling* lyde når de får en tanke og noget... hvis i forstår.
#2 filmz-Koenig 21 år siden
Du kan gå ind på denne side: http://mumi.janf.dk/forside.php der er en masse links!
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#3 21 år siden
-tak for tippet, nu finder jeg lige pludselig hvad jeg har ledt efter
#4 evermind 21 år siden
#5 dyg 21 år siden
#6 evermind 21 år siden
Årh, hold op, jeg er sikker på, at jeg kan sælge ideen til Uwe Boll... hvis jeg først laver et computerspil over konceptet, anyway. :P
#7 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 evermind 21 år siden
Det bliver bedre og bedre, det her... nu har jeg efterhånden på plads, hvem der skal stå for både spillet og filmen. Merchandise? Hm, må hellere kontakte Mattel ang. nogle actionfigurer...
#9 dyg 21 år siden
#10 filmz-vassago 21 år siden