#1 21 år siden

Hejsa,
nu har jeg kikket rundt på google og imdb for at finde ud af noget om den mummiserie _der har kørt på dansk tv_ inden for de sidste 18 år, men kan kun finde 2 film på imdb(er der lavet flere?) og 4 animeserier(hvor de slås og skyder, og er lyseblå :s ) er der nogen der har noget info om sæsoner/afsnit, idet jeg godt kunne tænke mig at se serien igen. Synes egentlig den har haft et specielt feel den tegnefilm,.. og man fristes jo til at tro det er nogle japanere der har tegnet den med der *boingding-plingpling* lyde når de får en tanke og noget... hvis i forstår.
Gravatar

#2 filmz-Koenig 21 år siden

Jeg mener faktisk at de hedder MUMITROLDENE med et enkelt M. De er skrevet af Tove Jansson og de er faktisk fra Finland.
Du kan gå ind på denne side: http://mumi.janf.dk/forside.php der er en masse links!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com

#3 21 år siden

det var der filmen knækkede :P

-tak for tippet, nu finder jeg lige pludselig hvad jeg har ledt efter
Gravatar

#4 evermind 21 år siden

Synes, det ville være federe, hvis de hed MUMIETROLDENE! Kan i forestille jer horroraspekterne...?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#5 dyg 21 år siden

evermind.. gå i seng. (Men ja, kunne være blæret >:] )
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 evermind 21 år siden

Årh, hold op, jeg er sikker på, at jeg kan sælge ideen til Uwe Boll... hvis jeg først laver et computerspil over konceptet, anyway. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#7 elwood 21 år siden

#6 snak med EA games de tager alle mulige koncepter og mishandler dem, jeg sikker på de vil tage dit foreslag ind 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 evermind 21 år siden

Det bliver bedre og bedre, det her... nu har jeg efterhånden på plads, hvem der skal stå for både spillet og filmen. Merchandise? Hm, må hellere kontakte Mattel ang. nogle actionfigurer...
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

Mumie-barbie-trolden? Disgusting, yet strangely appealing.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 filmz-vassago 21 år siden

Lige noget for Tim Burton.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: