Hvor køber i musik henne??? er det mest online? jeg bruger cdon.com... kan i anbefale noget bedre?? måske et sted hvor man også kan købe singler i mp3 format...
Maybe for once someone will call me ”sir” without adding “you’re making a scene”
Så vidt jeg ved, er der ikke mange steder der handler med MP3, simpelthen fordi det ikke er muligt at kopibeskytte det.
Der er dog forhandleren allofmp3.com, som skulle være lovligt (sidst jeg checkede), men dog ikke ligefrem er moralsk rigtigt at handle med. Dels får kunstnerne ikke penge fra sitet og dels siges det at det er den russiske mafia der står bag.
De britiske forhandlere, som f.eks. HMV og Play har også et ret stort udvalg af musik, så det kunne tænkes at du kan finde noget der.
www.cduniverse.com er gode at lytte hos, da de har lydklip på stort set alt, men de er lidt dyre i fragt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 filmz-makaveli 19 år siden
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Der er dog forhandleren allofmp3.com, som skulle være lovligt (sidst jeg checkede), men dog ikke ligefrem er moralsk rigtigt at handle med. Dels får kunstnerne ikke penge fra sitet og dels siges det at det er den russiske mafia der står bag.
De britiske forhandlere, som f.eks. HMV og Play har også et ret stort udvalg af musik, så det kunne tænkes at du kan finde noget der.
#3 filmz-canner 19 år siden
#4 Bates 19 år siden
#5 gi-jones 19 år siden
#6 filmz-yoshimura 19 år siden
www.cdwow.com
www.cdpacific.com (bestil højst fire ad gangen for at undgå told)
www.guitar9.com (hvis du er til instrumental musik)
www.cduniverse.com er gode at lytte hos, da de har lydklip på stort set alt, men de er lidt dyre i fragt.
#7 filmz-yoshimura 19 år siden
#8 filmz-makaveli 19 år siden
#9 davenport 19 år siden
#10 thomas040 19 år siden