nu har jeg fundet en del videoer på nettet med Elton John og Billy Joel hvor de synger duet...
nu forholder det sig sådan at både min mor og jeg - ja blev flasket med deres musik som barn. andre fik mælk, jeg fik Your Song og Piano Man - er kæmpe fans af dem begge....
og ville høre om nogen vidste om man kunne købe en dvd med d'herrer hvor de optræder sammen?
Har lige modtaget Elton John: Dream Ticket hvor Billy Joel medvirker på disc 1, men har ikke fået set den disc endnu, så kan ikke afsløre om det er pågældende numre? Der står vidst kun at han synger med på Goodbye Yellow Brick Road.
Har selv lige købt den for 85kr hos cdwow, men den er vidst udgået nu... :-( Det er en ret fed 4-disc udgivelse. Har indtil videre kun set disc 3, som er super!
Nogen der så den der Billy Joel Session på tv der var engang, han sidder i en sal med klaveret foran sig, og så er salen fyldt af tror det er musik studerende eller ligende, de stiller ham så spørgsmål og han fortæller om hvo'en han startede og han fortæler oprindelsen til forskellige sange han har skrevet f.eks. New yok state of mind, og Piano Man.
Det er en virkelig god udsendelse, men den er vidst desværre ikke ude på dvd.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 Martindan 19 år siden
nu forholder det sig sådan at både min mor og jeg - ja blev flasket med deres musik som barn. andre fik mælk, jeg fik Your Song og Piano Man - er kæmpe fans af dem begge....
og ville høre om nogen vidste om man kunne købe en dvd med d'herrer hvor de optræder sammen?
#2 McPeter 19 år siden
Se evt. http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=13...
Har selv lige købt den for 85kr hos cdwow, men den er vidst udgået nu... :-( Det er en ret fed 4-disc udgivelse. Har indtil videre kun set disc 3, som er super!
#3 Martindan 19 år siden
så den performance på tv, da live koncerten blev vist, wow, de to herrer sammen.. man det er piano verdensklasse.
#4 elwood 19 år siden
Det er en virkelig god udsendelse, men den er vidst desværre ikke ude på dvd.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"