Gravatar

#1 filmz-Munk 20 år siden

Nu har flere af jer førhen udvist en stor viden indenfor musik af denne type, så jeg tænkte på om en eller anden kan fortælle hvad det er for et musikstykke der bliver spillet i dette filmklip om det brasilianske supertalent Juan Carlos Chera??

Link: http://www.koreus.com/media/jean-carlos-chera.html
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#2 filmz-bullseye 20 år siden

Det kunne lyde som Gregorian eller Enigma - lad mig lige undersøge det nærmere!
Gravatar

#3 lyspunkt 20 år siden

Jeg kommer til at tænke på Adiemus
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#4 lyspunkt 20 år siden

Ved nærmere gennemhøring tager jeg nok fejl. I videoen synges der, så vidt jeg kan høre, på latin, så et eller andet spirituelt er det nok. "Gregorian" er normalt et mandekor, så dem ville jeg nok udelukke.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5 filmz-bullseye 20 år siden

Endelig!

Kunstneren er eRa og nummeret hedder Ameno

hør den på amazon
Gravatar

#6 filmz-canner 20 år siden

Det er sku da ikke Ameno det der... i 'Ameno' bliver titlen sunget op til flere gange. i den der hører du ikke 'Ameno' nævnt en eneste gang.
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#7 lyspunkt 20 år siden

Era er korrekt, men nummeret hedder Divano
Gravatar

#8 filmz-bullseye 20 år siden

Arhh, ja synes egentligt ikke helt det lød korrekt!

Godt samarbejde der lyspunkt!
Gravatar

#9 filmz-Munk 20 år siden

Tak for hjælpen.. vil straks prøve at skaffe cd'en..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: