Gravatar

#1 Bobby Singer 15 år siden

Oprindeligt var "bedøm sangen" egentlig beregnet til alt slags musik, trods det indrømmet lidt misvisende navn. Men er den ikke kørt lidt død over det sidste stykke tid? Jeg har ikke selv deltaget meget i de sidste 5-6 måneder for jeg har simpelthen haft så travlt med skole og diverse projekter, men synes egentlig at det er lidt synd hvis musik tråden dør ud. BN prøvede jo egentlig at oprette en tråd for alt slags musik, men jeg var en af dem der i sin tid var i mod ideen, eftersom vi jo allerede havde en musik tråd. Det fortryder jeg lidt nu, for det er rigtig nok at det er meget de samme personer/genre der bliver kørt rundt i i "bedøm sangen" tråden. Så spørgsmålet er om vi skal prøve at lave en ny musiktråd, med et nyt navn, så alle kan være med. Simpelthen starte på en frisk. Det ved jeg ikke om det er noget folk er med på, eller om vi bare skal beholde "bedøm sangen"?
Idjit
Gravatar

#2 BN 15 år siden

Jeg er - ikke overraskende - med på idéen. :-)

Meget apropos, så har Ericmase været ved at tage et lignende initiativ her:

http://filmz.dk/forum/tagwall/bedoem-alle-slags-mu...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#3 NightHawk 15 år siden

Eller...og her kommer en vildt overraskende idé, man kunne jo evt. også bare klikke ind på "Bedøm Sangen" tråden og lægge det musik op som man selv har lyst til? :)

Hvordan er "Bedøm Sangen" i øvrigt gået død? Så vidt jeg kan se, kører den da præcis som den plejer.

Hvis nogen er irriteret over, at det er den samme type musik der bliver lagt op, hvilket jeg så mener det ikke er, så ku' man jo evt. selv ta' lidt initiativ og være med til at sætte sit præg på tråden, hvis man synes der skal noget anderledes musik op.

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#4 Lord Beef Jerky 15 år siden

Faktisk synes jeg der er utrolig gang i tråden for tiden, så det er forkert at kalde den død. Men alle er da velkomne... jeg er selv hoppet derind, og blev da modtaget med åbne arme... eller arme i hvert fald, det er bestemt ikke alt musik jeg smider op, som folk derinde er helt tossede med. Jeg kan ikke se pointen i endnu en musiktråd, hvis princippet er det samme.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#5 Kruse 15 år siden

What #3 said! Musikstilen i tråden bliver bestemt at dem der poster indlæg, så hvis man vil tilføje andet musik, så gør man skam bare det :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#6 Skeloboy 15 år siden

Bedøm sangen passer da helt perfekt til alt, så de andre skal bare dø en langsom død...(nok ca. 3 uger..;)

Skriv ny kommentar: