Hvem synes I vellykket har klaret overgangen fra musiker til skuespiller og vice versa?
Som der bliver diskuteret et andet sted, så lyder det ikke som om Britney Spears har klaret det særlig flot. Jeg kan forestille mig at det tidligere har været mere normalt/vellykket når folk udviskede grænsen mellem professionerne (tænker fx på Sinatra og Dietrich). Er der vellykkede eksempler på det i nyere tid? Jeg kan ikke selv komme i tanke om nogen, men de må være der et sted :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hov.. der er naturligvis den gamle og sure countrystjerne:
Kris Kristofferson
Han gør det jo totalt fedt i både Blade og Payback, som ekstra mavesur, gammel mand. Det er faktisk federe roller end han havde før i tiden, hvor han red på bølgen af sin countrysucces, efter min mening.
#1 lagoni 22 år siden
Som der bliver diskuteret et andet sted, så lyder det ikke som om Britney Spears har klaret det særlig flot. Jeg kan forestille mig at det tidligere har været mere normalt/vellykket når folk udviskede grænsen mellem professionerne (tænker fx på Sinatra og Dietrich). Er der vellykkede eksempler på det i nyere tid? Jeg kan ikke selv komme i tanke om nogen, men de må være der et sted :)
#2 Spanner 22 år siden
Canapé?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#3 Tylerdurden 22 år siden
#4 Spanner 22 år siden
#5 filmz-Kadann 22 år siden
Mick Jagger
David Bowie
Sting
Og så er der jo de glade 80'er drenge:
Luke Goss
Mark Wahlberg (ikke en fantastisk skuespiller, men bedre til det end til at rappe)
Donnie Wahlberg
Det er umiddelbart dem jeg kan komme på. :)
#6 Spanner 22 år siden
#7 Guts 22 år siden
Eller..!
Bare Pis..!
#8 Patriarch 22 år siden
#9 SpielbergFreak 22 år siden
Jeg synes faktisk at hun klare sig udmærket i de der pladderromatiske film.
Hendes musik er til at lukke op og skide I! Fy da føj da!!!
#10 filmz-Kadann 22 år siden
Kris Kristofferson
Han gør det jo totalt fedt i både Blade og Payback, som ekstra mavesur, gammel mand. Det er faktisk federe roller end han havde før i tiden, hvor han red på bølgen af sin countrysucces, efter min mening.