Gravatar

#31 El vez 22 år siden

Så tror jeg bare jeg vil gå ned i pædofilklubben og sige hejhej.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#32 filmz-Mira 22 år siden

sorry smitty...

ang. regioner-jeg er newbie ang. DVD men syntes jeg kan lure lidt at der er forskel på guffet på de forskellige regs...nogen der kan/gider give en kort forklaring? vil ikke købe pirates DVD og misse en masse lækkert!

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#33 El vez 22 år siden

Det der er forklaret i den anden artikel med ekstramateriale til "Pirates.." er R1 udgaven, dvs den amerikanske udgivelse. Den kan man ikke købe i butikkerne herhjemme men kan sagtens bestilles via postordre eller via Axel Music.

Det er ofte R1 udgaverne af filmene der indeholder det lækreste ekstramateriale, men det varierer fra film til film. Det bedste man kan gøre når man skal til at købe en film er at undersøge hvad der følger med på de forskellige udgivelser, og så købe den der er mest guf med på - såfremt ens afspiller kan klare den region ofcourse.

Den "Pirates.." udgave der er kommenteret ligner noget nær en optimal udgivelse med kommentatorspor, fraklippede scener, godt med ekstra guf og lækkert billede og lyd - så der er bestemt noget at glæde sig til. Hvis man så kun kan afspille R2 (europæisk format) må man bare håbe R2 udgaven bliver ligeså interessant.
Gravatar

#34 filmz-Mira 22 år siden

ok tak-hurtig svar!
ved min kan køre reg 1-men skal lige lure manualen for de andre..

Gravatar

#35 El vez 22 år siden

R2 kan du helt sikkert se.. R3 er fra Asien, men hvis den kan køre R1 kan den sikkert også klare dem.
Gravatar

#36 filmz-Mira 22 år siden

lmao! ved da den kan spille reg 2-elvis din fladpande lol-det er jo en standard behøver man vel ikke at skrive så???ligesom at konstatere at vand altså ER vådt ;) *griner*

hihi så meget newbie er jeg altså heller ikke!
ok reg. 2 er europa
reg. 3 asien ( troede jeg o var?)
hvad er reg o så-et udtryk for alle tilsammen?

Gravatar

#37 filmz-Kadann 22 år siden

#36 -

Reg 0 betyder at den kan afspilles i alle afspillere, uanset regionskode.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#38 filmz-Mira 22 år siden

wohoo! een rigtig! *er pavestolt*-takker ;)

#39 22 år siden

DEN ER FOR GEEEEEEEEEENIIIIIIAAAL!!!!!!!! Johnny (Capt´n Jack XD) STYRER FOR VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDT!!!!! NO WORD FOR THIS!!! j vil give Fuktz ret i at han er for UBESKRIVELIG i den film!!!
Gravatar

#40 Skobbolop 22 år siden

ok

Skriv ny kommentar: