Gravatar

#11 MuManden 14 år siden

Er han da smuttet igen?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#12 Åkepool 14 år siden

MuManden (11) skrev:
Er han da smuttet igen?

Ha ha, nej han er ikke uundværlig for alle :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 TheEnd 14 år siden

Jeg er osgå ovrebevisdt om at du kan lsæe det her :) Magne læesr straten og ednen på et ord. Det er viednskbaligt besivt :)
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#14 Collateral 14 år siden

Han skal være yderst velkommen tilbage!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#15 Bates 14 år siden

LoLZz..

...sikke en farce...

...MøZz MøzzZ
Gravatar

#16 BN 14 år siden

Bates (15) skrev:
LoLZz..

...sikke en farce...

...MøZz MøzzZ

Farcer er sjove. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#17 elwood 14 år siden

Jeg kan godt li leverpostej, men Bacon er også ret godt, og især sammen!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 Bates 14 år siden

BN (16) skrev:
Bates (15) skrev:
LoLZz..

...sikke en farce...

...MøZz MøzzZ

Farcer er sjove. ;-)

Ja, det er de sikkert, og han var da også en hæderligt bidrag til filmz forummet.....Men nu må manden altså til at tage en beslutning, ellers må han jo i afvæning for sit "misbrug" siden han jo tydeligvis ikke helt kan gøre op med sig selv, om han vil være her eller ej.

Det hele bliver jo slået ååhhh så stort op, med prompt og pragt inden afgang, for så bare at vende tilbage til samme, blot under et nyt brugernavn.

...man kan ikke både få i pose og sæk eller blæse og have mel i munden...eller noget.

Gravatar

#19 BN 14 år siden

Bates (18) skrev:
Det hele bliver jo slået ååhhh så stort op, med prompt og pragt inden afgang

Det synes jeg så er noget af en overdrivelse. Bruce skrev bare ganske kort og nøgternt, at det at slette sin profil hjalp ham til at holde fokus på nogle andre projekter, der krævede hans tid og opmærksomhed.

Bates (18) skrev:
nu må manden altså til at tage en beslutning, ellers må han jo i afvæning for sit "misbrug" siden han jo tydeligvis ikke helt kan gøre op med sig selv, om han vil være her eller ej.

Det kan jo være, at han allerede HAR taget en beslutning. ... Men bortset fra. så er det heller ikke et 'enten-eller', for han kan da sagtens have en profil her, som han blot bruger, når tiden tillader det. :-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#20 Bates 14 år siden

Ja, selvfølgelig kan man det, og der skal da også være plads til at man kan komme og gå.

Men synes dog stadig at det er stort ståhej for ingenting, og der kom da vist også noget af en vægbesked af et manifest, da den kære Bruce smuttede. Men fred være med det.

Jeg har da også til tider nydt hans indlæg og anmeldelser, men skulle vi så ikke også se at komme videre.

...blot lidt galde ud på den tidlige morgenstund. :)

Skriv ny kommentar: