Gravatar

#21 BN 14 år siden

Bates (20) skrev:
der kom da vist også noget af en vægbesked af et manifest, da den kære Bruce smuttede.

Ja, fra andre, plus at han senere selv svarede på nogle spørgsmål angående sin exit.

Bates (20) skrev:
Jeg har da også til tider nydt hans indlæg og anmeldelser, men skulle vi ikke se at komme videre.

Vi er vel alle "kommet videre" - det er jo ikke et dødsfald vi taler om, hehe. Nej, jeg synes bare, at det er ærgerligt, hvis det skal være på en sådan baggrund (altså den lille ab vs. Myrepip-hændelse), at vi ikke ser mere til ham.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 Bates 14 år siden

BN (21) skrev:
Vi er vel alle "kommet videre" - det er jo ikke et dødsfald vi taler om, hehe.

Nej, men sjovt nok bliver det netop fremstillet sådan. ;)

Det kunne da være hyggeligt hvis han kiggede tilbage, ja. Men lad os tage det til den tid. :)
Gravatar

#23 BN 14 år siden

Bates (22) skrev:
Nej, men sjovt nok bliver det netop fremstillet sådan. ;)

Naaaaah ...

:-D
Gravatar

#24 evermind 14 år siden

Håber også, den gode Brucie vender tilbage ved lejlighed, når han får mere overskud til eskapaderne herinde. Det er rigtigt, han før har forladt Filmz med henblik på at koncentrere sig om andre projekter, og da synes jeg, det var fint, han skrev en afskedshilsen. Det er lidt underligt, når folk bare forsvinder uden forklaring eller noget, og så risikerer de jo også at skulle svare på en masse spørgsmål i den forbindelse, f.eks. fra folk, de har anden kontakt med end Filmz.

Så jeg synes egentlig, det var meget fint med en redegørelse første gang og ikke - som nogle kalder det - stor ståhej.

Her anden gang er det jo nogle andre og noget mere kedelige omstændigheder, der førte til, at han smuttede. Derfor kan jeg såmænd godt forstå BN's tanke med denne tråd, hvilket ikke bør forveksles med, at Bruce (ja, jeg vænnede mig aldrig til Myrepip!) gør noget stort nummer ud af sig selv. Hvis han på nogen måde sidder og kigger med nu - og det skulle ikke undre mig, hehe - kan initiativet i tråden, måske nok varme hans gamle hjerte. Men jeg tror ikke, det gør nogen forskel for, om han vender tilbage. Det skulle undre mig meget, om det ville ske for at opfylde andres behov end hans egne - og det er jeg da ret sikker på, trådstarteren vil være enig med mig i også er det rigtigste.

Men derfor er der selvfølgelig aldrig noget galt i at udtrykke et savn og/eller ønske ... :)

En lille nytårsskål for gamle Bruce, hvis rygstykker ifølge hans Facebook-status er i bedring, samt for alle de andre brugere, der med tiden har forladt os, selv de nederen af slagsen, som på deres egne måder gav stof til samtaler, eftertanke og latter. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 MMB 14 år siden

Hvor har en skrevet en afskedshilsen?
Gravatar

#26 BN 14 år siden

Foeller (25) skrev:
Hvor har en skrevet en afskedshilsen?

Det kommer an på hvilken "en"?

(hehe)
Gravatar

#27 Riqon 14 år siden

For min skyld kan han slette sig og genoprette sig lige så ofte han vil -- han er forfatteren bag nogle af de mest saglige og tankevækkende indlæg her på filmz og har en enorm indsigt i filmuniverset, som jeg ikke har lyst til at undvære (udover hans dejligt kyniske spydigheder, naturligvis).
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#28 elwood 14 år siden

bruce, myrepip = Niels Friid!

I'm sure of it!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 BN 14 år siden

evermind (24) skrev:
Det skulle undre mig meget, om det ville ske for at opfylde andres behov end hans egne - og det er jeg da ret sikker på, trådstarteren vil være enig med mig i også er det rigtigste.

Jo, så absolut. ;-)
Gravatar

#30 MOVIE1000 14 år siden

Forresten glemte brugere, hvor blev Jannik af??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: