Jeg vil lige indskyde at Taeguki Tin-boka'en er meget lækker at have mellem hænderne. Faktisk så lækker at jeg havde svært ved at sende den tilbage selv om det ville betyde at jeg havde givet 350.- kr. for den! Det er helt sikkert at det er en udgivelse jeg skal have på et tidspunkt. Det kan godt være at DTS sporet er bedre, men jeg har ikke udstyret til at høre forskel og samtidig er jeg lidt af en indpaknings fanatiker.
Ja, den er ret lækker. Var også meget i tvivl om jeg skulle købe den eller ej, men bestemte mig for at jeg ikke kunne leve uden den :) . Jeg har naturligvis ikke fortrudt købet. Jeg glæder mig meget til at se ekstramaterialet på trods af de manglende undertekster. Det nager mig dog lidt ikke at kunne forstå hvad de siger (på kommentarspor og ekstramateriale) - og at kunne læse det der pap-blad.
Jeg tror den er sværd at opdrive, men der er sikkert et par stykker inde på ebay
#11 filmz-WSTE_M 21 år siden
Taegukgi tin boksen har (som du har lagt mærke til vistnok) ikke DTS.
jeg fik aldrig min Oldboy kobber boks :(
descend on us all this day, and for evermore.
#12 filmz-Bruce 21 år siden
#13 Scherlund 21 år siden
#14 filmz-WSTE_M 21 år siden
#15 filmz-Bruce 21 år siden
#16 elwood 21 år siden
Jeg tror den eneste film jeg har købt 2 gange var Shawshank Redemption, men det var så også en elendig udgivelse den første dvd af den.
Har ikke fået set "Gammel dreng" endnu, men det må jeg heller se og få gjordt en eller anden dag.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-WSTE_M 21 år siden
#18 filt 21 år siden
Jeg er den heldige af boksen, og den er fed, klart pengene værd.
#19 filmz-ataris 21 år siden
Jeg tror den er sværd at opdrive, men der er sikkert et par stykker inde på ebay