Tror jeg springer over denne gang - har allerede ofret 800 kr. på den film :) - måske når Tartan sender en ud.
Edit: Ups, det er den Tartan udgiver :)
Edit 2: Jeg tror desværre ikke vi får det bedste transfer. 5 kommentarspor og DTS ES burde da gå lidt ud over billedet. Der er også kommet en billigere HK udgivelse med DTS ES på cdwow, men det er i mine øjne ikke pengene værd pga. de manglende engelske undertekster på ekstramterialet.
#4 Oldboy er heller ikke en film, som er forberedt for de store armbevægelser lydmæssigt så DTS 6.1 er overkill. Så køb hellere Taegukgi med fullrate DTS 6.1 ES, se DER er smæk for skillingen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#5 Den glæder jeg mig også rigtigt meget til at se. Tror jeg erhverver mig tin-bokaen snart :)
edit: hov, uden DTS ES. Mener dog du tidligere har skrevet at den har et fantastisk billede, pga. filmen er delt op på 2 diske - den udgave er vel overlegen på det område?
#1 filmz-Bruce 21 år siden
#2 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#3 nakalay 21 år siden
#4 filmz-ataris 21 år siden
Edit: Ups, det er den Tartan udgiver :)
Edit 2: Jeg tror desværre ikke vi får det bedste transfer. 5 kommentarspor og DTS ES burde da gå lidt ud over billedet. Der er også kommet en billigere HK udgivelse med DTS ES på cdwow, men det er i mine øjne ikke pengene værd pga. de manglende engelske undertekster på ekstramterialet.
#5 filmz-Bruce 21 år siden
#6 filmz-ataris 21 år siden
edit: hov, uden DTS ES. Mener dog du tidligere har skrevet at den har et fantastisk billede, pga. filmen er delt op på 2 diske - den udgave er vel overlegen på det område?
#7 filmz-Bruce 21 år siden
#8 filmz-ataris 21 år siden
#9 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#10 filmz-ataris 21 år siden
Det var Taegukgi jeg refererede til dog.