CD-wow.com sender mig en ny vare, fordi jeg ikke var tilfreds med tilstanden af den første de sendte mig. De skrev en mail til mig, at jeg skulle sende den defekte vare til en opgivet adresse i UK, og beløbet som forsendelsen kostede ville jeg få til gode i deres butik.
Nu har jeg ingen erfaring med at sende uden for Danmark, så jeg har lige et par hurtige spørgsmål som der sikkert er nogle af jer der kender svarene på!
Hvad koster det ca. at sende en pakke som vejer ca. det samme som 4 alm. dvdfilm?
Får man et track-and-trace nummer så man kan følge pakke ud over Danmarks grænser, så man også er sikker på at de får den?
Kan man bare printe den nedestående adresse ud og klister det på som adressen, for jeg kan ikke finde ud af hvad der er hvad:
CD WOW! Suite 2a Gregories Court Gregories Road Beaconsfield Bucks HP9 1HQ UK
DHL er et fragtfirma... ligesom f.eks. FedEx. De er lidt dyrere end alm. postDK (men bare hurtigere).
Jeg har en enkelt gang sendt en vare tilbage til CD-Wow. Her gik jeg bare ned på posthuset og sagde at den skulle sendes til England (adressen havde jeg selvfølgelig skrevet på pakken). Det kom vist til at koste omkring 30 kr. Fragten fik jeg refunderet af CD-Wow et par dage senere.
Det koster 155.- at sende en max. 1 kilos pakke til England og 170.- for pakker op til 2kg. Det er den eneste måde du kan få T&T på den forsendelse igennem PostDK.
Hvad priserne er hos DHL,UPS og andre fragt firmaer har jeg ingen ide om.
#1 filmz-712 21 år siden
Nu har jeg ingen erfaring med at sende uden for Danmark, så jeg har lige et par hurtige spørgsmål som der sikkert er nogle af jer der kender svarene på!
Hvad koster det ca. at sende en pakke som vejer ca. det samme som 4 alm. dvdfilm?
Får man et track-and-trace nummer så man kan følge pakke ud over Danmarks grænser, så man også er sikker på at de får den?
Kan man bare printe den nedestående adresse ud og klister det på som adressen, for jeg kan ikke finde ud af hvad der er hvad:
CD WOW!
Suite 2a
Gregories Court
Gregories Road
Beaconsfield
Bucks
HP9 1HQ
UK
?
Mange tak.
#2 PredatorX 21 år siden
#3 filmz-712 21 år siden
#4 Corgan 21 år siden
DHL er et fragtfirma... ligesom f.eks. FedEx. De er lidt dyrere end alm. postDK (men bare hurtigere).
Jeg har en enkelt gang sendt en vare tilbage til CD-Wow. Her gik jeg bare ned på posthuset og sagde at den skulle sendes til England (adressen havde jeg selvfølgelig skrevet på pakken). Det kom vist til at koste omkring 30 kr. Fragten fik jeg refunderet af CD-Wow et par dage senere.
#5 filmz-712 21 år siden
#6 Scherlund 21 år siden
Hvad priserne er hos DHL,UPS og andre fragt firmaer har jeg ingen ide om.
#7 filmz-712 21 år siden