Jeg har tænkt at gøre det kort, en nævner en skuespiller, siger yndlings film, hvorfor er den det? og mest dårligste/svageste film hvorfor er den det? og diskutere derefter hvorfor du kan lide ham, lad den anden bruger så give sin menning om ham. Jeg siger Ray winstone, jeg skal svare på det for neden, men ellers skal en anden også svare på spørgsmålene, og forklare hvorfor og sådan.
Du skal sige de her følgende ting om ham
Hans bedste film (Beowulf) Fremragende live action animations film, med fed action, fed musik, medrivende. Ray winstone levere varen meget godt i den film, selvom han ikke har en six pack i hans rigtige liv. Værste/svageste film (King Arthur) Lidt halvsvag Ridder film, med god musik, svag historie godt skuespil, gode kampscener men ellers er den let glemt.
Har han et talent ja/nej og hvorfor? Ja, han er en talent fuld skuespiller, og formår at levere rollen værd gang. Han er en chamrende buttet skuespiller, med en stemme man ikke glemmer så let.
Derefter kan man jo altid diskutere ham senere hen, og bagefter med andre bruger. Men ellers når man har svaret så skal man selv finde en skuespiller. Pick anyone, og vis man ikke kan svare på det, fordi man ikke har set ham i en film, må man vente.
Lets get ready to rumble! (Håber folk forstår min hensigt med den her tråd, det ren og skær for sjov, og alle skal bare nævne en random skuespiller der dukker op i deres hoved)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg har tænkt at gøre det kort, en nævner en skuespiller, siger yndlings film, hvorfor er den det? og mest dårligste/svageste film hvorfor er den det? og diskutere derefter hvorfor du kan lide ham, lad den anden bruger så give sin menning om ham. Jeg siger Ray winstone, jeg skal svare på det for neden, men ellers skal en anden også svare på spørgsmålene, og forklare hvorfor og sådan.
Jeg nævnte så Ray Winstone, så du skal sige det ovenover om ham, og så sige Ole Therstrup og yndlings film og så videre.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Batsy, Batsy ... din idé er god nok. Men det ville være mere fornuftigt, at én person (dig selv) starter quizzen med at sige et navn og lader en ANDEN bruger nævne "bedste film" og "dårligste film" med den pågældende skuespiller, samt fortælle hvorfor man kan lide eller ikke kan lide ham/hende. Og derpå skal denne bruger nævne et nyt navn, og så skal en TREDJE bruger sige noget om denne skuespiller og så bagefter nævne et nyt navn, som en FJERDE bruger udtaler sig om ..... og så videre.
Det der med, at BEGGE skal nævne SAMME skuespillers bedste og dårligste film og hvorfor de kan lide/ikke lide den pågældende skuespiller, er alt for omstændeligt.
#1 Batsy 12 år siden
Du skal sige de her følgende ting om ham
Hans bedste film (Beowulf) Fremragende live action animations film, med fed action, fed musik, medrivende. Ray winstone levere varen meget godt i den film, selvom han ikke har en six pack i hans rigtige liv.
Værste/svageste film (King Arthur) Lidt halvsvag Ridder film, med god musik, svag historie godt skuespil, gode kampscener men ellers er den let glemt.
Har han et talent ja/nej og hvorfor? Ja, han er en talent fuld skuespiller, og formår at levere rollen værd gang. Han er en chamrende buttet skuespiller, med en stemme man ikke glemmer så let.
Derefter kan man jo altid diskutere ham senere hen, og bagefter med andre bruger. Men ellers når man har svaret så skal man selv finde en skuespiller. Pick anyone, og vis man ikke kan svare på det, fordi man ikke har set ham i en film, må man vente.
Lets get ready to rumble!
(Håber folk forstår min hensigt med den her tråd, det ren og skær for sjov, og alle skal bare nævne en random skuespiller der dukker op i deres hoved)
#2 duuk74 12 år siden
#3 Batsy 12 år siden
Læste du hvad jeg skrev overhovedet? :)
Jeg nævnte så Ray Winstone, så du skal sige det ovenover om ham, og så sige Ole Therstrup og yndlings film og så videre.
#4 HelmerJ 12 år siden
#5 Nicki52 12 år siden
#6 duuk74 12 år siden
Og hvad har du nu imod Ole Thestrup? :|
#7 BN 12 år siden
Batsy, Batsy ... din idé er god nok. Men det ville være mere fornuftigt, at én person (dig selv) starter quizzen med at sige et navn og lader en ANDEN bruger nævne "bedste film" og "dårligste film" med den pågældende skuespiller, samt fortælle hvorfor man kan lide eller ikke kan lide ham/hende. Og derpå skal denne bruger nævne et nyt navn, og så skal en TREDJE bruger sige noget om denne skuespiller og så bagefter nævne et nyt navn, som en FJERDE bruger udtaler sig om ..... og så videre.
Det der med, at BEGGE skal nævne SAMME skuespillers bedste og dårligste film og hvorfor de kan lide/ikke lide den pågældende skuespiller, er alt for omstændeligt.
#8 MOVIE1000 12 år siden
#9 Batsy 12 år siden
Laver en ny, hvor jeg tager BN's råd til mig!