ang. det der med om det er tilladt - selvfølgelig skal filmselskaberne have lov til at lave deres skiver, som de ønsker det, jeg synes bare det burde fremgå af coveret, at regionsfri afspillere muligvis ikke kan afspille den, ellers har man jo som kunde ingen jordisk chance for at vide, om de DVD'er man investerer i, rent faktisk kan afspilles! Eller har jeg misforstået noget?
Jeg har fået at vide i dag, at hvis din afspiller skriver "No Disc", så er usandsynligt at det er RCE der er et problem, ellers ville du ha' fået en "wrong region" eller "This player is incompatible with the region marking of this disc" tekst.
Så det er sikkert en teknisk fejl. Fejl ved laseren evt.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#12 - det lyder godt; så tror jeg altså, at det må være noget med Natural Born Killers-DVD'en, eftersom alle mine andre DVD'er bliver læst uden problemer (så er det jo bare stadig underligt, at den kunne læses hos min kammerat - men DVD-afspillere har vel forskellig følsomhed overfor fejl i skiver, skulle man tro!)...
Anyway, jeg får erstatnings-DVD'en i næste uge, så må vi håbe den vil læse den.... ellers, ja, så ved jeg sgu ikke!
Jeg kender selv til problemet. Det er af min erfaring, at der altid er nogle enkelte film en hvilken som helst DVD ikke kan køre. F.eks. kunne min gamle DVD ikke køre Dogma. Den kørte til gengæld fint på den nye maskine, der dog ikke kan køre The Faculty (ej heller R2 bif-versionen af LOTR), der altid kørte uden problemer på den gamle. Jeg har opgivet at finde ud af hvorfor, og accepteret det som et simpelt glitch i Matrix. Heldigvis har jeg dog en PS2 som back-up maskine. =o)
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#11 22 år siden
Eller har jeg misforstået noget?
#12 filmz-vassago 22 år siden
Så det er sikkert en teknisk fejl. Fejl ved laseren evt.
#13 azathoth 22 år siden
#14 22 år siden
Anyway, jeg får erstatnings-DVD'en i næste uge, så må vi håbe den vil læse den.... ellers, ja, så ved jeg sgu ikke!
Nå, men tak for feedbacken :)
#15 22 år siden
need help...
send helt to...: [email protected]
#16 filmz-vassago 22 år siden
http://www.regionfreedvd.net/player/lumatron.html
#17 Captain Vallo 22 år siden
Det er af min erfaring, at der altid er nogle enkelte film en hvilken som helst DVD ikke kan køre.
F.eks. kunne min gamle DVD ikke køre Dogma. Den kørte til gengæld fint på den nye maskine, der dog ikke kan køre The Faculty (ej heller R2 bif-versionen af LOTR), der altid kørte uden problemer på den gamle.
Jeg har opgivet at finde ud af hvorfor, og accepteret det som et simpelt glitch i Matrix. Heldigvis har jeg dog en PS2 som back-up maskine.
=o)
then why is my arse
the perfect height for kicking?