Jeg leder efter navnet på 2 fængsels film. (Det er ikke "en verden uden for")
Den ene kan jeg huske at de bygger et eller andet af sten ude i gårds pladsen, og de angriber så til sidst vagterne, og der er noget med en helecopter.
Den anden jeg søger navnet på kan jeg huske følgende fra: De fixer en bil, og får den sat i stand, og der er så en der køre ud i gårdspladsen med den, og han bliver så vist skudt.
Den ene kan jeg huske at de bygger et eller andet af sten ude i gårds pladsen, og de angriber så til sidst vagterne, og der er noget med en helecopter.
#4 Jeg synes, nr. 2 kunne lyde som Lock Up (Bag lås og slå) med Sylvester Stallone. Der er i hvert fald en bil, de fikser på, hvor en af dem så ikke kan lade være med at køre ud i gården med den og ræse rundt - hvilket ender med, at
bilen bliver smadret. Samme fange bliver senere skudt, så måske blander du de to ting sammen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1 Nomisdk 15 år siden
Jeg leder efter navnet på 2 fængsels film.
(Det er ikke "en verden uden for")
Den anden jeg søger navnet på kan jeg huske følgende fra:
De fixer en bil, og får den sat i stand, og der er så en der køre ud i gårdspladsen med den, og han bliver så vist skudt.
Nogen som ved hvilke film jeg tænker på?
#2 Steffan Rasmussen 15 år siden
Måske den her: Breakout
#3 rockysds 15 år siden
#4 Nomisdk 15 år siden
Yep det er den :)
Nogen bud på hvad nr 2 kunne være?
#5 evermind 15 år siden
#6 Popeye 15 år siden
#7 rockysds 15 år siden
#8 Nomisdk 15 år siden
#9 MOVIE1000 15 år siden
#10 evermind 15 år siden