Gravatar

#1 Nomisdk 15 år siden

Hej

Jeg leder efter navnet på 2 fængsels film.
(Det er ikke "en verden uden for")

Den ene kan jeg huske at de bygger et eller andet af sten ude i gårds pladsen, og de angriber så til sidst vagterne, og der er noget med en helecopter.

Den anden jeg søger navnet på kan jeg huske følgende fra:
De fixer en bil, og får den sat i stand, og der er så en der køre ud i gårdspladsen med den, og han bliver så vist skudt.

Nogen som ved hvilke film jeg tænker på?
Gravatar

#2 Steffan Rasmussen 15 år siden

Nomisdk (1) skrev:
Den ene kan jeg huske at de bygger et eller andet af sten ude i gårds pladsen, og de angriber så til sidst vagterne, og der er noget med en helecopter.

Måske den her: Breakout
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3 rockysds 15 år siden

Ret overbevist over, at den første er "The Last Castle", og den anden ringer der en lille klokke ved, men jeg kan ikke lige få den frem i hovedet.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4 Nomisdk 15 år siden

rockysds (3) skrev:
Ret overbevist over, at den første er "The Last Castle", og den anden ringer der en lille klokke ved, men jeg kan ikke lige få den frem i hovedet.

Yep det er den :)

Nogen bud på hvad nr 2 kunne være?
Gravatar

#5 evermind 15 år siden

#4 Jeg synes, nr. 2 kunne lyde som Lock Up (Bag lås og slå) med Sylvester Stallone. Der er i hvert fald en bil, de fikser på, hvor en af dem så ikke kan lade være med at køre ud i gården med den og ræse rundt - hvilket ender med, at
bilen bliver smadret. Samme fange bliver senere skudt, så måske blander du de to ting sammen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#6 Popeye 15 år siden

...and then some
Gravatar

#7 rockysds 15 år siden

Nu tyede jeg til at google den, og jeg har rigtig nok set den. Der er tale om Stallone-filmen "Lock Up" fra 1989.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 Nomisdk 15 år siden

Mange tak, i har reddet min dag :)
Gravatar

#9 MOVIE1000 15 år siden

ku det ikke også være Death race 2000 eller Death race geninspilningen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 evermind 15 år siden

Hehe, jo der er vist også nogle, der ræser rundt med en bil i fængslet ... :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: