Så retsteknikerne har malet rummet til med selvlysende maling hmm, mig bekendt så kræver det stads de bruger UV lys for at kunne ses i mørke, hæftede mig blot ved ordet autentisk.
Men self. kan være manden ha haft Black Light installeret i sit hus 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Filmen hedder "In a child's name" og er fra 1991. Hvis du kigger på IMDB eller googler den, vil du se at netop omtalte "Luminol-scene" bliver diskuteret en del og rigtig mange husker lige præcis den scene som værende ret uhyggelig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 Vifler28 12 år siden
Jeg kan ikke huske hvem der spillede med, hvad den hedder eller hvilket år den var fra - gætter på slut 80´erne/start 90´erne.
Handlingen i store træk:
Et par der er/blir gift og får et barn.
Manden slår konen ihjel
Han bliver anholdt for mistanke om mordet
Retsteknikerne er ved at undersøge huset og har puttet noget stads på gulve, vægge og loft for at finde blod.
Retsteknikere tar hjem for dagen. Imens passer mandens forældre, deres barn - i huset.
Forældrene skal til at lægge sig til rette i sønnen og svigerdatterens soveværelse.
Inde i selvsamme soveværelse har manden hans træningsudstyr stående.
Da hans mor slukker lyset i soveværelset får hun sit livs chock - størstedelen af rummet lyser op i grønt. Altså der har været blod ud over det hele.
Hans forældrer prøver stadig at holde hånden over ham, men han bliver dømt for mordet på hans kone.
Kan nogen hjælpe mig med titlen???
#2 thrashmus 12 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0087244/
#3 Vifler28 12 år siden
Har lige set den du har foreslået, god film, men det var desværre ikke den... Men tak for forsøget :-)
#4 Åkepool 12 år siden
#5 elwood 12 år siden
Men self. kan være manden ha haft Black Light installeret i sit hus 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#6 wimmie 12 år siden
Den husker jeg tydeligt - det var en miniserier. Især scenen du beskriver husker jeg som ret creepy... (var vist ikke så gammel)
#7 wimmie 12 år siden
#8 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 misuma 12 år siden