Så en tegnefilm for 10-12 år siden og nu ville jeg gerne se den igen, men kan ikke huske navnet på den :(
det er noget med en gruppe "mennesker" der lever på en paradisø hvor der er frugter overalt...så vidt jeg husker. Af en eller anden grund tager de til en stor OND fabrik, hvor de kommer til at arbejde som slaver. Mener at de flygter fra fabrikken, men kan ikke lige huske hvordan eller hvorhen.
håber nogen kan huske navnet udfra ovenstående, ellers må jeg lige se om jeg ikke kan huske noget mere.
#1 Lyder som en italiensk tegnefilm fra 70'erne, start 80'erne.
De små mennesker (grønne nogle tror jeg nok), blev overvåget også på toiletterne. En laseropløser kørte frem og tilbage over en gang med ca. 50 toiletter og disintegrerede dem, som sad mere end 2-5 sekunder derinde.
Der var vist en supermand agtig person, som reddede dem.
Var det den?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
hmm det siger mig desværre ikke noget :/ Hvis du har et navn kan jeg lige tjekke på IMDB. Jeg vil vide med det samme om det er den film eller ej, jeg kan nemlig bedst af alt huske den 'tegnestil' der blev brugt i tegnefilmen. Stilen virkede sådan lidt grotesk og ond, fordi tegnerne havde overdrevet ansigterne (eks. stor næse, store øjne etc.)
#3 Har desværre ikke et navn. Ledte efter den engang, men fandt den ikke. Der var en superfidus med i en kappe, som reddede de indefangne og en pige, hvis ikke jeg husker galt.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
hehe kan jeg slet ikke huske noget af, men nu er det godt nok også tarveligt lidt jeg kan huske desværre.
synes jeg kan huske, at det sted på den paradisø hvor "the good guys" bor hedder noget med appelsin/orange et eller andet... ahh det er da frustrerende :)
Der stod godt nok ikke noget om subtitles på CDON, så jeg tog chancen og købte filmen (det er jo region 2).
MEN SUK, der var selvføljelig Ikke danske eller engelske undertekster, så nu er jeg næsten ligevidt. Har søgt på så mange forskellige dvd sider for at finde den at det er helt åndsvagt.
nogen der kender alternative metoder til at finde sådan noget? Måske kontakte Dr-tv der kan skoler ihvertfald købe ved jeg.
håber nogen kan hjælpe, nu har jeg sku sat mig for at jeg vil se den film :(
#1 filmz-hj 19 år siden
det er noget med en gruppe "mennesker" der lever på en paradisø hvor der er frugter overalt...så vidt jeg husker.
Af en eller anden grund tager de til en stor OND fabrik, hvor de kommer til at arbejde som slaver. Mener at de flygter fra fabrikken, men kan ikke lige huske hvordan eller hvorhen.
håber nogen kan huske navnet udfra ovenstående, ellers må jeg lige se om jeg ikke kan huske noget mere.
på forhånd tak
//jesper
#2 filmz-Bruce 19 år siden
De små mennesker (grønne nogle tror jeg nok), blev overvåget også på toiletterne. En laseropløser kørte frem og tilbage over en gang med ca. 50 toiletter og disintegrerede dem, som sad mere end 2-5 sekunder derinde.
Der var vist en supermand agtig person, som reddede dem.
Var det den?
#3 filmz-hj 19 år siden
hmm det siger mig desværre ikke noget :/ Hvis du har et navn kan jeg lige tjekke på IMDB. Jeg vil vide med det samme om det er den film eller ej, jeg kan nemlig bedst af alt huske den 'tegnestil' der blev brugt i tegnefilmen. Stilen virkede sådan lidt grotesk og ond, fordi tegnerne havde overdrevet ansigterne (eks. stor næse, store øjne etc.)
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 filmz-hj 19 år siden
synes jeg kan huske, at det sted på den paradisø hvor "the good guys" bor hedder noget med appelsin/orange et eller andet... ahh det er da frustrerende :)
#6 filmz-Koenig 19 år siden
De bor på en Ø hvor der er masser af frugt og de ender med at være på en stor fabrik!!
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#7 filmz-hj 19 år siden
..takker og bukker..
så kan jeg da lige afrunde det her forum ved at smide lidt ind omkring filmen:
"Resan till Melonia, svensk animerad film från 1989 baserad på William Shakespeares Stormen"
imdb-melonia
billedet
Nu skal jeg bare finde et sted hvor den kan købes =)
#8 filmz-Koenig 19 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#9 filmz-hj 19 år siden
Der stod godt nok ikke noget om subtitles på CDON, så jeg tog chancen og købte filmen (det er jo region 2).
MEN SUK, der var selvføljelig Ikke danske eller engelske undertekster, så nu er jeg næsten ligevidt. Har søgt på så mange forskellige dvd sider for at finde den at det er helt åndsvagt.
nogen der kender alternative metoder til at finde sådan noget? Måske kontakte Dr-tv der kan skoler ihvertfald købe ved jeg.
håber nogen kan hjælpe, nu har jeg sku sat mig for at jeg vil se den film :(
#10 filmz-ceciliec 19 år siden