#3 er der an kanal der hedder DK4Sport? Jeg troede kun der var DK4 og ikke andet.
Anyway, nu er jeg ikke den store basketball fan, men da DK4 sender speedway, så er den en af mine favoritter. Det er til gengæld også det eneste jeg ser på kanalen...arh, måske ders filmmagasin 16:9 engang imellem.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Hvor fedt og det er lidt specielt for mig at de starter med Knicks hjemme mod Lakers, for det var netop de to hold, som jeg oplevede i min første live NBA-kamp, da jeg var i New York tidligere på året i forbindelse med en Ennio Morricone-koncert, som jeg har skrevet en artikel om her på filmz.
Så hvis I engang kommer til New York, så er en NBA-kamp i Madison Square Garden, ikke det værste man kan opleve :) Halen plejer også at være halvfyldt med kendte ansigter. Kareem Abdul-Jabbar, Donald Trump og Jon Stewart var i hvert fald nogle af dem jeg så.
#1 filmz-vassago 18 år siden
#2 HonoDelLoce 18 år siden
Den første grund nogensinde til at kode DK4 ind på tv'et..
#3 dyg 18 år siden
#4 frahm-2 18 år siden
er der an kanal der hedder DK4Sport? Jeg troede kun der var DK4 og ikke andet.
Anyway, nu er jeg ikke den store basketball fan, men da DK4 sender speedway, så er den en af mine favoritter. Det er til gengæld også det eneste jeg ser på kanalen...arh, måske ders filmmagasin 16:9 engang imellem.
#5 Michael Andersen 18 år siden
Så hvis I engang kommer til New York, så er en NBA-kamp i Madison Square Garden, ikke det værste man kan opleve :) Halen plejer også at være halvfyldt med kendte ansigter. Kareem Abdul-Jabbar, Donald Trump og Jon Stewart var i hvert fald nogle af dem jeg så.
#6 filmz-vassago 18 år siden
#7 dyg 18 år siden
#8 HonoDelLoce 18 år siden
Hvis du går ind på dk4sport.dk virker det godt nok til, at det bare er en del af sendefladen på dk4.. :)
Udover hvad jeg drager af konklussioner ud fra deres hjemmeside, så aner jeg intet om det :)
#9 dyg 18 år siden
#10 filmz-vassago 18 år siden
Jeg kan se at DK4 nu også har fået en del af fodboldkagen, og begynder nu også at sende kampe fra Superligaen fra 2009.