Yep, tjekkede lige den bærbare vi har i soveværelset, hvor jeg ikke har ændret DNSen, og den kører dansk. Dvs. at Obersten nu ikke længere behøver at stå op. (Der er 2 ses. af Unge Mødre....)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Til info: Som sagt tjekkede jeg den danske udgave i soveværelset, og kørte samtidig den amerikanske i køkkenet. Og de kører begge samtidig. Så kontoen adskiller ikke hvor man er eller noget. Det er ret fedt, da jeg vil bruge den amerikanske primært, hvor resten af familien vil bruge den danske.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#98 Det går jeg heller ikke nødvendigvis, men jeg har bare en fornemmelse af at de bedre kan besvare mit spørgsmål. Der er sikkert andre der har oplevet det samme.
Egentlig tror jeg også at det er nogle netværksproblemer hos Netflix. Det er også sket efter at de har oprettet de skandinaviske sider.
#91 davenport 12 år siden
#92 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
#93 davenport 12 år siden
Dvs. at Obersten nu ikke længere behøver at stå op. (Der er 2 ses. af Unge Mødre....)
#94 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
#95 davenport 12 år siden
#96 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Hvad får du da af fejl?
#97 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Netflix Site Error
We were unable to process your request.
Please go to the Netflix home page by clicking the button below.
#98 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Ok, hvad får dig til at tro, at problemet ligger hos Unblock US? :)
#99 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Egentlig tror jeg også at det er nogle netværksproblemer hos Netflix. Det er også sket efter at de har oprettet de skandinaviske sider.
#100 misuma 12 år siden
Ellers er vi fint tilfredse herhjemme. Kæresten har set en dokumentar om morderen Ailene, sønnike ser Asterix og senere vil jeg se...Buffy!