Da jeg registrerede mig kunne jeg fortælle hvilke enheder, som jeg havde i hustanden og ville anvende til at se Netflix.. Deriblandt var en Panasonic BD afspiller. Da jeg kom hjem ville jeg jo fluks sætte min BD afspiller op med min netflix konto, men der er intet Netflix relateret at finde i online-afdelingen.
Er der nogen der ved, om man kan få det eller om, det er noget der først kommer senere (hvis da overhovedet)?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Der er nok ingen her på filmz der ved alverden, nu da produktet er så nyt herhjemme, men mit bud er at der nok kommer apps til de samme enheder som i USA, men der nok går lidt tid, før de får oversat dem til alle enheder.
PS3-udgaven er kommet, men jeg kan ikke finde en til mit tv endnu.
#81: Jeg vil tro at årsagen er den samme som med deres TV-skærme. Listen over apparater der understøtter Netflix er nok primært amerikanske modeller/versioner, eller apparater hvor landet kan sættes til USA. Panasonics europæiske modeller har pt ikke adgang de samme apps i deres "app-store" - det kommer dog sikkert på sigt.
Jeg har ikke lige fået testet skidtet på PS3 og Apple-tv endnu - men kan man slå underteksterne fra der? Det kan jeg nemlig ikke få lov til på min iPhone.
Til jer hvor det hakker, så prøv at sætte et kabel til. Det kan ofte trække noget mere, end trådløst. Min PS3 kører trådløst, helt problemfri og i 5.1. lyd. Mit tv er en ældre model, så billedkvaliteten kan jeg ikke sige noget om, men det ser ca. ud som det signal jeg trækker fra Discovery HD o.lign.
Så i aftes The Captains af William Shatner (amr. netflix), og den synes jeg var interessant.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og så er gule undertekster bare så kikset. Lydsiden er udmærket, men ikke mere.
Underteksterne er afhængige af afspilleren. PS3 leverer fx forholdsvis store, gule undertekster, mens AppleTV leverer mere diskrete hvide.
Ah, ok! Det er vigtig info, for jeg får decideret migræne af at kigge på gule undertekster.
Og så lige for at vende tilbage til min kritik af billedkvaliteten. Jeg kan se, at der er stor forskel på kvaliteten, og at en film som "Rumrejsen" er rigtig flot. "There Will Be Blood", som var min reference, derimod, ligner vitterligt en pirat DVD fra Thailand.
#81 dyg 12 år siden
Er der nogen der ved, om man kan få det eller om, det er noget der først kommer senere (hvis da overhovedet)?
#82 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
PS3-udgaven er kommet, men jeg kan ikke finde en til mit tv endnu.
#83 Tommy Kristensen 12 år siden
#84 Tommy Kristensen 12 år siden
#85 Wangsgaard 12 år siden
#86 TP-DK 12 år siden
#87 Tommy Kristensen 12 år siden
#88 Thomsen 12 år siden
Underteksterne er afhængige af afspilleren. PS3 leverer fx forholdsvis store, gule undertekster, mens AppleTV leverer mere diskrete hvide.
#89 davenport 12 år siden
Mit tv er en ældre model, så billedkvaliteten kan jeg ikke sige noget om, men det ser ca. ud som det signal jeg trækker fra Discovery HD o.lign.
Så i aftes The Captains af William Shatner (amr. netflix), og den synes jeg var interessant.
#90 JannikAnd 12 år siden
Og så lige for at vende tilbage til min kritik af billedkvaliteten. Jeg kan se, at der er stor forskel på kvaliteten, og at en film som "Rumrejsen" er rigtig flot. "There Will Be Blood", som var min reference, derimod, ligner vitterligt en pirat DVD fra Thailand.