Hvis man ser Netflix på computeren, så kan man gratis hente Media Hint i Chrome shop. Den giver adgang til den amerikanske Netflix, og så kan man slå den til eller fra, alt efter om man vil se på den danske eller amerikanske.
Nå, men det er ikke aktuelt for mig. Jeg har fået min WD TV Play, og har nu tilmeldt mig den danske Netflix, og set min første film derpå i dag. Det fungerede fint. Rigtig smart at man kan bruge sin telefon som fjernbetjening. Det fungerer bedre end selve fjernbetjeningen.
Hvis jeg skulle nævne noget negativt, så synes jeg ikke at den danske Netflix er særlig funktionel i den app der er på WD TV Play. Det virker rodet og uoverskueligt.
Jeg har set min lillebror køre Netflix på hans Wii, og der ser det meget mere overskueligt ud.
Lige nu har jeg nok at se på den danske Netflix, så da jeg alligevel ikke forstår hvordan man også kan se den amerikanske på boksen, så må jeg nøjes.
Min "tidligere set" liste er begyndt at virke igen. Det begyndte at virke af sig selv, først på den brasilianske og nu på alle de andre lande også. Den funktion har jeg savnet, så det er dejligt.
Jeg kender ikke til andre enheder, så ved ikke hvordan Netflix ser ud der. Der mangler ihvertfald mulighed for at gennemse kategorierne. For mig gør det ikke så meget, da jeg alligevel for det meste finder hvad jeg vil se via ICM, Imdb watchlist og moreflicks.
Tror ikke du kan sætte det der Media Hint op på boksen. Det vil kræve en VPN, der giver dig mulighed for taste en DNS adresse ind. (Det er ikke svært som det lyder)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Nej, det er det nok ikke. Jeg er bare et fjols til sådan noget computer-hurlumhej. Ved hverken hvad VPN eller DNS er for noget. En dag må jeg sætte mig ned og finde en trin for trin vejledning, men indtil da er jeg glad for DK Netflix. :)
Nej, det er det nok ikke. Jeg er bare et fjols til sådan noget computer-hurlumhej. Ved hverken hvad VPN eller DNS er for noget. En dag må jeg sætte mig ned og finde en trin for trin vejledning, men indtil da er jeg glad for DK Netflix. :)
Tja, jeg ved hvad både VPN og DNS er, men gider ikke at rode med det, så jeg "nøjes" med den danske Netflix. :)
Jeg blev hurtigt overvældet af udvalget, og fandt det fx. svært at holde styr på hvilken serie, jeg så på hvilken udgave af Netflix.
Herr Guth: Bare sig til hvis du har brug for assistance og støttte. Det er som sagt ikke så svært og hjælper gerne. Du skal nok forberede dig på at betale et par kroner. kender ikke en gratis løsning der virker på anden end computer. Bruger selv unblock us og det koster 4.99 dollars om måneden, men det er givet godt ud.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#1121 Kisbye 12 år siden
De kan jo måle hvad folk ser.
#1122 Herrguth 12 år siden
Nå, men det er ikke aktuelt for mig. Jeg har fået min WD TV Play, og har nu tilmeldt mig den danske Netflix, og set min første film derpå i dag. Det fungerede fint.
Rigtig smart at man kan bruge sin telefon som fjernbetjening. Det fungerer bedre end selve fjernbetjeningen.
Hvis jeg skulle nævne noget negativt, så synes jeg ikke at den danske Netflix er særlig funktionel i den app der er på WD TV Play. Det virker rodet og uoverskueligt.
Jeg har set min lillebror køre Netflix på hans Wii, og der ser det meget mere overskueligt ud.
Lige nu har jeg nok at se på den danske Netflix, så da jeg alligevel ikke forstår hvordan man også kan se den amerikanske på boksen, så må jeg nøjes.
#1123 Slettet Bruger [2821624943] 12 år siden
Nej, dér ligger den ikke. Man skal hente .crx-filen fra mediahint.com og manuelt føje den til extensions.
#1124 Herrguth 12 år siden
#1125 Kisbye 12 år siden
Det begyndte at virke af sig selv, først på den brasilianske og nu på alle de andre lande også. Den funktion har jeg savnet, så det er dejligt.
Jeg kender ikke til andre enheder, så ved ikke hvordan Netflix ser ud der.
Der mangler ihvertfald mulighed for at gennemse kategorierne.
For mig gør det ikke så meget, da jeg alligevel for det meste finder hvad jeg vil se via ICM, Imdb watchlist og moreflicks.
Tror ikke du kan sætte det der Media Hint op på boksen. Det vil kræve en VPN, der giver dig mulighed for taste en DNS adresse ind. (Det er ikke svært som det lyder)
#1126 Herrguth 12 år siden
En dag må jeg sætte mig ned og finde en trin for trin vejledning, men indtil da er jeg glad for DK Netflix. :)
#1127 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Tja, jeg ved hvad både VPN og DNS er, men gider ikke at rode med det, så jeg "nøjes" med den danske Netflix. :)
Jeg blev hurtigt overvældet af udvalget, og fandt det fx. svært at holde styr på hvilken serie, jeg så på hvilken udgave af Netflix.
#1128 Highland Park 12 år siden
#1129 Kisbye 12 år siden
Bare sig til hvis du har brug for assistance og støttte. Det er som sagt ikke så svært og hjælper gerne.
Du skal nok forberede dig på at betale et par kroner. kender ikke en gratis løsning der virker på anden end computer. Bruger selv unblock us og det koster 4.99 dollars om måneden, men det er givet godt ud.
#1130 Herrguth 12 år siden
Jeg siger til, hvis det bliver aktuelt. :D