Gravatar

#221 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

#218 Tak for lige at poste linket igen. Det havde jeg helt glemt.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#222 Snaden 12 år siden

Så meget for friheden til at vælge! Jeg troede efterhånden at de var ude over bindingsperiode og alt det lort.

Buuuuuuuh HBO!
Gravatar

#223 Tommy Kristensen 12 år siden

Det bliver så et nej tak til HBO - det er næsten ligeså latterligt som Blockbusters tilbud.
Gravatar

#224 Kyllingebenet 12 år siden

Foeller (199) skrev:
Men er den værd at købe, når man har en PS3...
Jeg har samme spørgsmål. Overvejer selv at anskaffe mig Apple TV, men synes egentlig at PS3'en klarer det fint for mig lige nu.
Gravatar

#225 Highland Park 12 år siden

Mine bange anelser er blevet bekræftet:
http://twitter.com/HBOdk skrev:
@HBOdk Den måned I har udlovet gratis til alle os som har tilmeldt sig nyhedsbrev m.v. vil denne også være inkluderet i 6 måneders binding??

@OYLSB Det vil den være ja.

http://twitter.com/HBOdk skrev:
@HBOdk Er der stadig 6 måneders bindning, hvis man benytter sig af dette tilbud?

@ggansted Det er der ja.

Pfft!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#226 lagoni 12 år siden

Det er da bare direkte fjollet. Så er det i mine øjne altså ikke gratis, bare snyder-agtigt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#227 JannikAnd 12 år siden

Føj! Hvordan pokker fortryder man?
Gravatar

#228 Highland Park 12 år siden

#227: Der er vel reelt tale om et tilbud, så at du blot har tilmeldt dig deres nyhedsbrev kan ikke forpligte dig til at tage imod tilbuddet.
Gravatar

#229 JannikAnd 12 år siden

#228 - Nej, det håber jeg da. Men dette produkt bliver bare mere og mere råddent...
Gravatar

#230 Highland Park 12 år siden

#229: Det tør siges ja. De må ha' spist søm, siden de tror, at de kan tillade sig at stille den slags krav.
Jeg er stensikker på, at vi kan tage det helt roligt, så længe vi ikke aktivt har tilmeldt os tjenesten, accepteret vilkårene samt indtastet vores kreditkortoplysninger.

Skriv ny kommentar: