Imponerende så godt serien holder den kørende, så'en overall set. De første fem afsnit her er intense!
Enig. Jeg var ikke helt overbevist over afsnit 5, som dog var intenst, men ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget at udsætte på serien. Og med den slutning på første halvdel af sæsonen, må det blive en rigtig spændende afslutning af hele serien.
Fedt! Så kan jeg jo endelig gå igang med sæson 5 snart! Jeg turde ikke rigtig gå igang med første halvdel af sæson 5, før jeg var klar over hvornår jeg kunne se resten.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1141 Highland Park 12 år siden
Kan man se dem alle på den amerikanske?
Deres beskrivelse af "Example Short VII 23976 11 Minute Remote" er et lille kunstværk i sig selv.
#1142 Muldgraver 12 år siden
Enig. Jeg var ikke helt overbevist over afsnit 5, som dog var intenst, men ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget at udsætte på serien. Og med den slutning på første halvdel af sæsonen, må det blive en rigtig spændende afslutning af hele serien.
#1143 Tommy Kristensen 12 år siden
#1144 DarkLight 12 år siden
#1145 Lawman. 12 år siden
http://www.theverge.com/2013/7/26/4559132/breaking...
#1146 DarkLight 12 år siden
#1147 Lawman. 12 år siden
#1148 Snaden 12 år siden
#1149 Lord Beef Jerky 12 år siden
Best news this week!
#1150 Kruse 12 år siden
Fedt! Så kan jeg jo endelig gå igang med sæson 5 snart! Jeg turde ikke rigtig gå igang med første halvdel af sæson 5, før jeg var klar over hvornår jeg kunne se resten.