Gravatar

#1141 Highland Park 12 år siden

#1140: Det er hvert fald den eneste, der er tilgængelig på den danske udgave af Netflix.
Kan man se dem alle på den amerikanske?

Deres beskrivelse af "Example Short VII 23976 11 Minute Remote" er et lille kunstværk i sig selv.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#1142 Muldgraver 12 år siden

misuma (1139) skrev:
Imponerende så godt serien holder den kørende, så'en overall set. De første fem afsnit her er intense!

Enig. Jeg var ikke helt overbevist over afsnit 5, som dog var intenst, men ellers kan jeg ikke komme i tanke om noget at udsætte på serien. Og med den slutning på første halvdel af sæsonen, må det blive en rigtig spændende afslutning af hele serien.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#1143 Tommy Kristensen 12 år siden

Faldt lige over "Only God Forgives" på iTunes US. Det var godt nok tidligt den røg på.
Gravatar

#1144 DarkLight 12 år siden

Breaking Bad kommet til Netflix UK allerede i midt August. Vi snakker de nye afsnit, som snart begynder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1146 DarkLight 12 år siden

Godt med link. Kan ikke paste fra IOS. Weird.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1147 Lawman. 12 år siden

Nej det er ikke altid helt nemt at gøre tingene mobilt :)
Gravatar

#1148 Snaden 12 år siden

Uhhhh fedt!
Gravatar

#1149 Lord Beef Jerky 12 år siden

DarkLight (1144) skrev:
Breaking Bad kommet til Netflix UK allerede i midt August. Vi snakker de nye afsnit, som snart begynder.

Best news this week!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1150 Kruse 12 år siden

DarkLight (1144) skrev:

kamikazedk (1145) skrev:
#1144, yep! Kanon nyhed!:

http://www.theverge.com/2013/7/26/4559132/breaking...

Fedt! Så kan jeg jo endelig gå igang med sæson 5 snart! Jeg turde ikke rigtig gå igang med første halvdel af sæson 5, før jeg var klar over hvornår jeg kunne se resten.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: