Gravatar

#1161 Big Daddy 12 år siden

Snaden (1159) skrev:
Unblock-us.com
Dert er noget pirateri går jeg ud fra:) Suk, der er lang vej kan jeg fornemme. Men tak for svaret Snaden.
Os, De Konforme
Gravatar

#1162 Kruse 12 år siden

Big Daddy (1161) skrev:
Dert er noget pirateri går jeg ud fra:) Suk, der er lang vej kan jeg fornemme. Men tak for svaret Snaden.

Nej, Unblock-us.com er en VPN-service, som gør at du med et enkelt Netflix-abonnement(uanset om det er dansk eller amerikansk eller hvad det er) kan med få klik skifte mellem de forskellige lande, og få adgang til deres specifikke indhold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1163 misuma 12 år siden

Jeg var selv skeptisk omkring Unblock-Us, men det er noget af det mest smarte jeg længe har gjort. Det tager ikke mere end to minutter at oprette og til 29 kr om måneden, så holder det maks.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1164 Outbound Sith 12 år siden

Big Daddy (1161) skrev:
Der er intet ulovligt i at bruge den til at se Netflix fra andre lande. Det eneste sted, hvor det bliver lidt gråt i kanten, er, at du også kan bruge den til at se indhold på BBC iPlayer - uden at betale britisk licens.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#1165 Big Daddy 12 år siden

#1162 Ahh okay:) Rigtigt mange tak Kruse. Jeg var lige inde og læse om det. Men for en hvor den elektroniske skrivemaskine stadig står som et teknologisk højdepunkt, er det indrømmet stadig lidt svært at gennemskue:)
Os, De Konforme
Gravatar

#1166 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Jeg flueknepper lige, før en anden gør det. :)

Unblock-us er ikke en VPN-tjeneste som sådan, da det ikke skaber et virtuelt netværk mellem din computer og deres server, der findes andre tjenester, der gør præcis dette, som fx. HideMyAss.

Det er bare en DNS-tjeneste, der får dine enheder til at se ud som om, at de kommer fra et andet land, end de reelt gør.

Unblock-us er dog den letteste løsning overhovedet til Netflix mv. og bruger man Netflix på sin computer, kan man downloade et lille program til at slå det til og fra.
Gravatar

#1167 Snaden 12 år siden

Big Daddy (1165) skrev:
#1162 Ahh okay:) Rigtigt mange tak Kruse. Jeg var lige inde og læse om det. Men for en hvor den elektroniske skrivemaskine stadig står som et teknologisk højdepunkt, er det indrømmet stadig lidt svært at gennemskue:)

Måske denne video kan hjælpe lidt. Men det er forholdsvis nemt at sætte op.

[url= Mac OSx[/url'>

[url= PS3[/url]
Gravatar

#1168 Kisbye 12 år siden

Det er rigtig nok nemt og hurtigt at sætte op. Spørg bare hvis der er noget du er i tvivl om.

Vil også lige tilføje at det er muligt at prøve gratis i en uge, hvilket ikke kræver at du opgiver kreditkortoplysninger.
Så kan du jo prøve det og se om det er noget for dig.
Personligt er det en af de bedste investeringer jeg har lavet. Du får adgang til rigtig meget indhold for billig penge.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1169 Big Daddy 12 år siden

Fedt og mange mange tak alle i herlige skøre filmnørder:) Fine introvideoer Snaden, til alle os halvimbecile anti-elektronhjerner. Så snart jeg har mit nye hjem klar, må jeg begynde at klø på. I får sikkert et par spørgsmål mere til den tid og ellers vil jeg blot følge med i jeres anbefalinger af diverse film. Jeg har mest interesse i de mindre ting (de store titler er jo ofte nemme at få fat i).
Os, De Konforme
Gravatar

#1170 Lord Beef Jerky 12 år siden

Deathstalker er kommet på US Netflix!!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: