Nej man er ikke forpligtet til noget, når man modtager deres nyhedsbrev.
De 6 måneder kan jeg som sådan godt gå med til. Det er trods alt ikke anerledes end så mange andre abonnementer. Jeg synes dog det er en underlig strategi, at man ikke kan få den første måned gratis, således man kan danne sig et indtryk af produktet.
Det er jo ikke til at vide hvad man får, før end at man har prøvet det. Jeg vil lige vente og høre fra folk som håber på vognen, før end at jeg selv gør det.
Hvor mange af deres serier er tilgængelige ? I hvilken kvalitet ? Hvor stort et bagkatalog ? Hvilke film ? Hvor hurtigt kan man se nye episoder ? Er der nogle restriktioner ?
Og mange andre spørgsmål. Et er hvad de siger, noget andet er hvad der reelt bliver tilbudt.
Ja, det andet ville ikke være ulovligt. Det ændrer dog ikke ved, at jeg synes, at de prøver sig med manipulerende metoder at lokke deres kunder til lumske vilkår.
Jeg vil godt ændre mit 'snyder-agtige' beskrivelse før. Tilbuddet er jo egentlig ganske fint, 5 måneder for 6 måneders pris - og selve bindingen er ret normal andre steder (hvilket dog ikke gør den ide bedre). Jeg har bare haft det indtryk at de gjorde som Netflix og selvfølgelig gav en chance for at prøve det. Især nu hvor Netflix netop er der og nok ikke alle gider give 2*79 kr pr måned, burde de smiske sig ind. Så kort sagt: brok.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#234 TV-pakker, mobilabonnement, internet er lige dem jeg tænker på. Jeg synes det er meget normalt og inden for lovens rammer.
Jeg er godt klar over, at den første måned er gratis. Det jeg mente var, at de kunne gøre således at de tilbyder den første måned gratis og vil man så fortsætte binder man sig til 6 måneder.
Det vil være helt fair og på den måde kan man også nemt vurdere om ønsker at fortsætte med produktet. Med de vilkår der er nu, aner man jo næsten ikke hvad man får for pengene.
Men lad os nu se når de starter op, hvorledes det bliver. Ligeledes med prisen.
#234: Tak, men jeg tænkte nu på specifikke firmaer frem for overordnede kategorier. At det er lovligt er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at det er rimeligt.
#236 Yousee gør det blandt andet. Viasat og Canal Digital gør det også.
Det gør det naturligvis ikke mindre irriterende, men samtidig er der heldigvis ved at ske en tendens hvor man efterhånden fjerner de krav.
Altid noget at det ikke er som i f.eks. Tyskland, hvor man binder sig for 24 måneder ved køb af mobil med abonnement.
edit: De kan naturligvis også nå at ændre tingene. Indtil videre går de i hvert fald stille med dørene. Jeg tvivler på at de når at blive klar inden jul.
#231 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
De 6 måneder kan jeg som sådan godt gå med til. Det er trods alt ikke anerledes end så mange andre abonnementer. Jeg synes dog det er en underlig strategi, at man ikke kan få den første måned gratis, således man kan danne sig et indtryk af produktet.
Det er jo ikke til at vide hvad man får, før end at man har prøvet det. Jeg vil lige vente og høre fra folk som håber på vognen, før end at jeg selv gør det.
Hvor mange af deres serier er tilgængelige ?
I hvilken kvalitet ?
Hvor stort et bagkatalog ?
Hvilke film ?
Hvor hurtigt kan man se nye episoder ?
Er der nogle restriktioner ?
Og mange andre spørgsmål. Et er hvad de siger, noget andet er hvad der reelt bliver tilbudt.
#232 JannikAnd 12 år siden
#233 lagoni 12 år siden
#234 Highland Park 12 år siden
Jeg mindes ikke at have haft et sådan abonnement selv. Det er fuldstændig urimeligt at kræve 6 måneders bindingsperiode.
Den første måned er skam gratis, den er bare en del af din første bindingsperiode, som derfor er udvidet til 7 måneder.
RETTELSE: Lagoni har sikkert ret i, at det er den første af de 6 måneder, der er gratis, men jeg vil stadig se det på skrift, før jeg tror det.
#235 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Jeg er godt klar over, at den første måned er gratis. Det jeg mente var, at de kunne gøre således at de tilbyder den første måned gratis og vil man så fortsætte binder man sig til 6 måneder.
Det vil være helt fair og på den måde kan man også nemt vurdere om ønsker at fortsætte med produktet. Med de vilkår der er nu, aner man jo næsten ikke hvad man får for pengene.
Men lad os nu se når de starter op, hvorledes det bliver. Ligeledes med prisen.
#236 Highland Park 12 år siden
Prisen ligger fast. 79 kr. pr. måned.
#237 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Det gør det naturligvis ikke mindre irriterende, men samtidig er der heldigvis ved at ske en tendens hvor man efterhånden fjerner de krav.
Altid noget at det ikke er som i f.eks. Tyskland, hvor man binder sig for 24 måneder ved køb af mobil med abonnement.
edit: De kan naturligvis også nå at ændre tingene. Indtil videre går de i hvert fald stille med dørene. Jeg tvivler på at de når at blive klar inden jul.
#238 davenport 12 år siden
Jeg tænker, er der en app til PS3 eller hvordan?
#239 Highland Park 12 år siden
Interview fra svensk radio med Hervé Payan fra HBO (på engelsk):
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programi...
#240 Lord Beef Jerky 12 år siden