Gravatar

#1191 HonoDelLoce 12 år siden

Hmm.. Har lige fået en mail om, at der er bøvl med betalingen til Netflix.

Fluks ind og tjekke, om der (af uransagelige årsager) skulle være minus på kontoen, men næh nej, den står pænt i rigeligt med plus.

Fatter nada.. Der står heller ikke noget i min netbank omkring afviste betalinger eller noget..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1192 misuma 12 år siden

Som tidligere nævnt, så bøvler jeg stadig med Netflix/UnblockUs.

Selvom jeg har Netflix sat til USA, så skifter den ofte selv til DK og når det så endelig lykkes mig, at få den tilbage til USA så vil den sjældent afspille filmen.

Jeg vil se Antiviral damn it! :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#1193 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (1191) skrev:
Hmm.. Har lige fået en mail om, at der er bøvl med betalingen til Netflix.

Fluks ind og tjekke, om der (af uransagelige årsager) skulle være minus på kontoen, men næh nej, den står pænt i rigeligt med plus.

Fatter nada.. Der står heller ikke noget i min netbank omkring afviste betalinger eller noget..

Du har ikke fået nyt dankort eller noget?

misuma (1192) skrev:
Som tidligere nævnt, så bøvler jeg stadig med Netflix/UnblockUs.

Selvom jeg har Netflix sat til USA, så skifter den ofte selv til DK og når det så endelig lykkes mig, at få den tilbage til USA så vil den sjældent afspille filmen.

Jeg vil se Antiviral damn it! :P

Hvis du har mod på lidt fifleri, så fandt jeg med denne guide en løsning på problemet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1194 Kisbye 12 år siden

Sidder også selv med et betallingsproblem.

Wallmart har afvist min ordre på et Hulu gavekort, fordi betalingen ikke kunne bekræftes.
Jeg betaler igennem Paypal og bruger selvfølgelig falsk amerikansk adresse. Jeg har købt Hulu gavekort to gange før på den måde uden problemer, men måske har den inder der er på arbejde idag gennemskuet mig.
Jeg vil prøve igen imorgen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1195 HonoDelLoce 12 år siden

Kruse (1193) skrev:

Du har ikke fået nyt dankort eller noget?

Nej, overhovedet ikke..

Jeg gik ind på min profil og skulle så taste min sikkerhedskode ind igen, og vupti, så spiller det..

Must've been a glitch in the Matrix..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#1196 Wangsgaard 12 år siden

Kan de passe der kun ligger sæson 1 a New girl ? Synes jeg så begge de 2 første sæsoner men kan da godt være noget jeg har drømt :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#1197 Wangsgaard 12 år siden

The Hobbit er at finde på Netflix UK
Gravatar

#1198 dyg 12 år siden

Jeg har flere gange forgæves ledt efter den da jeg så den stå på Moreflicks, er den der virkeligt nu og virker den rent faktisk?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1199 Wangsgaard 12 år siden

dyg (1198) skrev:
Jeg har flere gange forgæves ledt efter den da jeg så den stå på Moreflicks, er den der virkeligt nu og virker den rent faktisk?

Jeg er igang med at se den nu, så ja :)
Gravatar

#1200 dyg 12 år siden

Hvad laver du så på Filmz?! :) Fedt, den må jeg have genset i aften så.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: