Gravatar

#1201 Snaden 12 år siden

Fedt! Tak for heads-up!
Gravatar

#1202 dyg 12 år siden

Yir, The Hobbit var der skam! Jeg gik også i gang med at se den, men hold da kæft, hvor jeg kedede mig! Kunne godt huske, at jeg havde det svært i biografen med scenen hvor Bilbo møder dværgene, men denne gang blev jeg nødt til at stoppe filmen - Jeg kunne slet ikke holde det ud :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1203 Ispep 12 år siden

Jeg ved ikke om dette har været oppe og vende i tråden, men nogen der ved hvornår thromecast kan købes i dk?
Gravatar

#1204 Big Daddy 12 år siden

Mener du chromecast?
Os, De Konforme
Gravatar

#1205 DarkLight 12 år siden

Ispep (1203) skrev:
Jeg ved ikke om dette har været oppe og vende i tråden, men nogen der ved hvornår thromecast kan købes i dk?

Anmeldelsen på flatpanels har fået mig til at vente. Masser af børnesygdomme. Jeg fortsætter med ATV istedet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1206 Ispep 12 år siden

Ups. Ja, chromecast hedder det.

Øv. Men det vil jeg godt tro.
Gravatar

#1207 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Afhængig af hvad prisen bliver i Danmark, er der måske et fint alternativ: WD TV Play, som kun koster omkring 400 kr.

Men altså, det er jo festligt nok, at der kommer så mange gode muligheder til streaming, uanset hvad. :)

Indtil videre, kan jeg dog sagtens klare mig med min PS3 og så en PC sluttet til anlægget, der kan klare hvad PS3'eren ikke kan.
Gravatar

#1208 Big Daddy 12 år siden

Bruno (1207) skrev:
Men altså, det er jo festligt nok, at der kommer så mange gode muligheder til streaming, uanset hvad.
Ja....og nej, hvis det betyder at man skal have 25 forskellige tjenester, for at få adgang til de film man gerne vil se, fordi der ikke findes tjenester der rummer det meste måske....Jeg håber jeg snakker mod bedrevidende, eller det gør jeg, for aner ikke om det forholder sig sådan. Men alene når jeg følger med i denne tråd, lyder det lidt som at folk flækker rundt? Håber det er forkert.
Os, De Konforme
Gravatar

#1209 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Du misforstår. Jeg taler om enheder, ikke tjenester. :)
Gravatar

#1210 Big Daddy 12 år siden

Bruno (1209) skrev:
Du misforstår. Jeg taler om enheder, ikke tjenester. :)
Ahh okay til at streame på og ikke fra?:)

Men hvad så med det jeg snakkede om. Er det lidt sådan, at så skal man have HBO for at se de serier, så skal man have Netflix dit og dat for at se den og den film og så skal man have noget helt andet, for at se en anden film eventuelt? Jeg tillader mig lige at spørge dig, da du virker som har du godt tjek på disse ting?
Os, De Konforme

Skriv ny kommentar: