Spørgsmålet var nu heller ikke ment som en kritik af folk her i tråden som sådan, men nærmere en generel nysgerrighed. Jeg har nemlig lagt mærke til at folk beklager sig over det samme på Netflixs facebook side.
Jeg er ikke helt klar over hvad der nøjagtigt ligger på den danske. Er der ikke så tit. Aner heller ikke hvad de sender i fjernsynet for tiden. Har ikke haft kabel-tv i omkring 5 år, men dengang jeg havde, sendte de sku også altid det samme. Kan huske at Tv3+ på et tidspunkt syntes de skulle genudsende Conair cirka en gang om måneden.
Jeg ser rimelig mange film syntes jeg. I nogle perioder har jeg været helt oppe på 4 om dagen. Stadigvæk har jeg set under 15% af filmene på ICMs lister. Der findes jo rigtig mange gode film, også af ældre dato og der vil altid være klassikere man ikke har set. Det optimale ville jo være at have adgang til så meget og varieret materiale som muligt. Her vil det som de andre nævner, være en stor fordel at have adgang til de andre regioner også. Der ligger så meget mere. Det er ikke så svært eller dyrt at sætte op, som mange tror.
Bruger du en Windows PC til at afspille netflix, kan du blot installere "Hola Unblocker". Det skulle eftersigende virke fint og er en gratis løsning. Bruger du en anden enhed (Smart tv, apple tv, ps3, osv) bør du nok overveje at betale for en smart DNS eller vpn løsning. Jeg benytter selv Unblock us. Den koster 5 dollars om måneden. Hvis man syntes det er for dyrt, kan man stadig spare penge i forhold til den danske ved at oprette en amerikansk netflix konto istedet. Jeg har dog ikke gidet bøvle med det for at spare de små penge. Man kan gratis prøve i en uge (ingen kreditkort oplysninger nødvendig) og der er massere guides til opsætning.
Jeg er enig i at Netflix er god til serier. Jeg kan godt finde på at holde en længere pause midt i en serie, så er speciel vild med at den præcis kan huske hvor langt man er nået.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#1311 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1312 Fredag 11 år siden
Ha:)
#1313 Kisbye 11 år siden
Jeg er ikke helt klar over hvad der nøjagtigt ligger på den danske. Er der ikke så tit.
Aner heller ikke hvad de sender i fjernsynet for tiden. Har ikke haft kabel-tv i omkring 5 år, men dengang jeg havde, sendte de sku også altid det samme. Kan huske at Tv3+ på et tidspunkt syntes de skulle genudsende Conair cirka en gang om måneden.
Jeg ser rimelig mange film syntes jeg. I nogle perioder har jeg været helt oppe på 4 om dagen. Stadigvæk har jeg set under 15% af filmene på ICMs lister.
Der findes jo rigtig mange gode film, også af ældre dato og der vil altid være klassikere man ikke har set. Det optimale ville jo være at have adgang til så meget og varieret materiale som muligt.
Her vil det som de andre nævner, være en stor fordel at have adgang til de andre regioner også. Der ligger så meget mere. Det er ikke så svært eller dyrt at sætte op, som mange tror.
Bruger du en Windows PC til at afspille netflix, kan du blot installere "Hola Unblocker". Det skulle eftersigende virke fint og er en gratis løsning.
Bruger du en anden enhed (Smart tv, apple tv, ps3, osv) bør du nok overveje at betale for en smart DNS eller vpn løsning.
Jeg benytter selv Unblock us. Den koster 5 dollars om måneden. Hvis man syntes det er for dyrt, kan man stadig spare penge i forhold til den danske ved at oprette en amerikansk netflix konto istedet. Jeg har dog ikke gidet bøvle med det for at spare de små penge.
Man kan gratis prøve i en uge (ingen kreditkort oplysninger nødvendig) og der er massere guides til opsætning.
Jeg er enig i at Netflix er god til serier. Jeg kan godt finde på at holde en længere pause midt i en serie, så er speciel vild med at den præcis kan huske hvor langt man er nået.
#1314 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1315 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1316 Thomsen 11 år siden
#1317 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1318 Kruse 11 år siden
#1319 misuma 11 år siden
#1320 misuma 11 år siden
The Following
666 Park Avenue
Arrow