Der heller ikke noget interessant i mine øjne, men der er så heller ikke den store grund til at begrænse sig til den danske version.
En ting der altid har undret mig. Hvorfor er det at mange mener, at hvis det ikke er helt nye film, så er det bare lort? Jeg mener ikke en film bliver dårligere med alderen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
En ting der altid har undret mig. Hvorfor er det at mange mener, at hvis det ikke er helt nye film, så er det bare lort?
Det har også undret mig en del. Men ok, danskere er åbenbart de vildeste brokkerøve - jeg har helt droppet at følge Netflix på Facebook og Twitter, fordi folk ikke laver andet end at whine.
#05 Mente jeg heller ikke bare det var. Mit 'brok' over at det var ældre titler, var fordi det var ældre titler som de fleste har set, eller haft muligheden for at se. I øvrigt klart jeg også gerne ser nye titler, hvorfor have Netflix, hvis det blot er film set i almindeligt tv utallige gange. Jeg ser skam også gerne de har masser af ældre titler kom på, også mere ukendte af slagsen. For mig skal det være en kombi. Også gerne en masse klassikere. Som det er nu, det danske Netflix i hvert fald, så er det hverken fulg eller fisk. Jeg er i hvert fald ikke imponeret over udvalget og hvis man er et brokkehoved for at sige dette, må jeg så leve med at være dette.
I øvrigt fint ikke at begrænse sig til det danske, hvis man har snilde til dette, uden at det koster en mere.
Bruno. Der er findes brokhovederne og så dem der altid brokker sig over brokhovederne. Jeg ser ikke den store forskel på disse to typer.
Der er nu også titler, også på den danske Netflix, som ikke er blevet vist på TV før. Fordelen er dog hovedsageligt, at man kan se de ting man vil, når man har lyst. Men jeg anbefaler dog også klart, at hvis man har Netflix, så sørg også lige for at få adgang til de forskellige andre regioner. Det gør udvalget meget mere interessant.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Fordelen er dog hovedsageligt, at man kan se de ting man vil, når man har lyst.
Nemlig. Jeg ville nok mest vælge det, for at se diverse Tv-serier, da det er der jeg ville finde størst glæde i Netflix, så jeg kunne se dem når jeg ville. Jeg bliver dog nød til at finde ud af, når tiden kommer, hvordan jeg får adgang til de andre religioner.
#1301 Herrguth 11 år siden
http://www.flixfilm.dk/netflix-nyheder/
#1302 Fredag 11 år siden
#1303 MMB 11 år siden
FYP
#1304 Fredag 11 år siden
#1305 Kisbye 11 år siden
En ting der altid har undret mig. Hvorfor er det at mange mener, at hvis det ikke er helt nye film, så er det bare lort?
Jeg mener ikke en film bliver dårligere med alderen.
#1306 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1307 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden
Det har også undret mig en del. Men ok, danskere er åbenbart de vildeste brokkerøve - jeg har helt droppet at følge Netflix på Facebook og Twitter, fordi folk ikke laver andet end at whine.
#1308 Fredag 11 år siden
I øvrigt fint ikke at begrænse sig til det danske, hvis man har snilde til dette, uden at det koster en mere.
Bruno. Der er findes brokhovederne og så dem der altid brokker sig over brokhovederne. Jeg ser ikke den store forskel på disse to typer.
#1309 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1310 Fredag 11 år siden