Gravatar

#1341 JannikAnd 11 år siden

HBO Nordics app til Xbox skulle være klar. Endvidere har de droppet bindingsperioden.
Gravatar

#1342 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Nå, det tog dem kun et lille år, imponerende.
Gravatar

#1343 Snaden 11 år siden

Brok brok brok....

Det er da bare fedt at der nu sker lidt.
Gravatar

#1344 Slettet Bruger [3238584619] 11 år siden

Nope, ikke brok, bare en konstatering af, at løbet sikkert er kørt for dem.

Som forbruger har jeg ikke tillid til, at HBO faktisk mener, at deres eget produkt er i orden og deres Facebook-side giver et ret klart billede af, at ledelsen heller ikke tager denne del af forretningen speciel seriøst - faktisk giver det lidt et billede af, at HBO har lavet et tvivlsom produkt og har håbet på, at deres navn kunne sælge det alligevel.

Jeg kender til semi-komplicerede spil, der er blevet udviklet fra bunden på kortere tid, end HBO har været om at lave deres app og det er virkelig ikke raketvidenskab, der er tale om.

Hvis det drejer sig om, at deres bagvedliggende system er blevet redesignet, eller andre store ændringer er sket, kan man sagtens forstå det, men det er bare aldrig blevet kommunikeret ud, faktisk er det eneste der er blevet kommunikeret i mange måneder: "Intet nyt".

Jeg tog et hurtigt kig på deres Facebook-side og en person spurgte til en app til Playstation - dette var svaret: "I burde være klar i slutningen af denne måned, så PS4 kan kører HBO"

Så, PS4, en konsol, som ikke er udkommet endnu, ikke PS3, en af de absolut førende konsoller på det danske marked og en konsol, som har solgt ret mange enheder, fordi den har en virkelig velfungerende Netflix-app.

HBO lader ikke til at ville have mig og mange tusind andre PS3-ejere (jeg har også en Xbox, men gider ikke at betale 59 kr. om måneden ekstra, bare for at se HBO) som kunder. Det er såmænd helt fint, men synd, når jeg faktisk var interesseret i at købe deres produkt... for 8-9 mdr. siden.
Gravatar

#1345 Lord Beef Jerky 11 år siden

Woohoo! Men ja, de er megasløve.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1346 Kruse 11 år siden

"The Master" er nu at finde på den danske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1347 wiseguy 11 år siden

Kruse (1346) skrev:
"The Master" er nu at finde på den danske Netflix.

Super! tak for info
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1348 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

chandler75 (1337) skrev:
Jeg var positivt overrasket over "Olympus has Fallen". Den har ikke opfundet den dybe tallerken, men det er en gedigen action-thrilller, og den har en af de mest spektakulære action-sekvener (angrebet på Det Hvide Hus), som jeg længe har set.

E9
Doctor Last Warning
Gravatar

#1349 Herrguth 11 år siden

Så kom Sharknado på Netflix US
Gravatar

#1350 davenport 11 år siden

\O/ SOLGT!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: