Jeg har lige set mit første og sidste afsnit af "Hemlock Grove". Magen til dilettantforestilling skal man lede længe efter.
Her... phone was on when it happened. I got the impression that whatever it was that was attacking her wanted her to watch.
Jeg græmmes...
Sjovt, jeg er netop kommet til 10. afsnit, og jeg prøver virkelig på at kunne lide serien, men jeg synes at det er det værste lort længe. Men jeg er typen der bare bliver nødt til at se lortet færdig, sådan har jeg det også med film jeg synes der er dårlige.
Jeg har lige set mit første og sidste afsnit af "Hemlock Grove". Magen til dilettantforestilling skal man lede længe efter.
Her... phone was on when it happened. I got the impression that whatever it was that was attacking her wanted her to watch.
Jeg græmmes...
Sjovt, jeg er netop kommet til 10. afsnit, og jeg prøver virkelig på at kunne lide serien, men jeg synes at det er det værste lort længe. Men jeg er typen der bare bliver nødt til at se lortet færdig, sådan har jeg det også med film jeg synes der er dårlige.
Hvis du fjerner de sidste 2 sætninger, er jeg enig, Kyllingeben. Jeg prøvede også at elske den, da den var blevet hypet som det nye shit. Jeg stoppede efter 6-7 afsnit. Den var simpelthen for rodet. Nogen har prøvet at lave en varulve/vampyr-udgave af Twin Peaks, og det er ikke lykkedes.
Et eller andet sted, så synes jeg også at det er forstyrrende at der er så meget sex i den serie, hvad sker der lige for det? Det er som om Amerikanerne har fået en eller anden idé med, at det er übercool med sex i ALLE deres serier for tiden.
#1351 McPeter 11 år siden
Tak for dagens heads-up - så er søndagens tømmermænd reddet. :-D
Fantastisk film! Glæder mig til at gense den!
#1352 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
http://movies.netflix.com/WiMovie/Act_of_Valor/702...
#1353 Highland Park 11 år siden
Jeg græmmes...
#1354 Kruse 11 år siden
Det er det der sker når man ignorerer den blinkende advarselslampe ved navn Eli Roth.
#1355 jessup 11 år siden
Meget enig - jeg fik set første afsnit og 10 min af andet.
#1356 Kyllingebenet 11 år siden
#1357 Lord Beef Jerky 11 år siden
Til gengæld er Banshee på HBO fantastisk! Er 3 afsnit inde og er totalt hooked!
#1358 Highland Park 11 år siden
I modsætning til Kyllingebenet og Lord BJ kan jeg bare ikke holde til mere... selv Famke Janssen nægter Roth mig at nyde!
#1355: He, jeg skulle også lige se de par minutter af andet afsnit, hvor blotteren transformeres. Det blev indtrykket ikke et hak bedre af.
#1356: Film plejer jeg også at se til ende men ikke nødvendigvis serier - fandeme om jeg gider spilde mere tid på det klamphuggeri...
#1359 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Hvis du fjerner de sidste 2 sætninger, er jeg enig, Kyllingeben. Jeg prøvede også at elske den, da den var blevet hypet som det nye shit. Jeg stoppede efter 6-7 afsnit. Den var simpelthen for rodet. Nogen har prøvet at lave en varulve/vampyr-udgave af Twin Peaks, og det er ikke lykkedes.
#1360 Kyllingebenet 11 år siden