Gravatar

#1361 Batsy 11 år siden

DocDoom (1348) skrev:
E9

+1
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1362 Thomsen 11 år siden

Den sene Hammer-film FRANKENSTEIN AND THE MONSTER FROM HELL er nu tilgængelig i HD på Netflix US.

Den skulle i øvrigt være udkommet på BD i UK i oktober, men det ser ud til, at Hammer har skrottet udgivelsen igen (sammen med resten af titlerne). Og den australske BD, der næsten lige er udkommet, er i 1080i.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#1363 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

#1349+1351: Sharknado

Den er så frivilligt dårlig, at jeg må give den 4:6. Hold kæft den er langt ude. Bedst af alt afslutningen, da
Steve Sanders skærer sig ud af megahajens bug og derefter trækker baben ud - i live.

God underholdning med elendig CGI. Hajerne har lige fået ét lag texture og så done deal.
Doctor Last Warning
Gravatar

#1364 Kruse 11 år siden

"Frances Ha", som fornyligt fik en positiv anmeldelse her på Filmz, ligger nu på den amerikanske Netflix.

Jeg har også hørt nogle fornuftige ting om "Grabbers", som også er dukket op på US Netflix. Den har følgende plot-synopsis:

http://www.imdb.com/title/tt1525366/reference skrev:
When an island off the coast of Ireland is invaded by bloodsucking aliens, the heroes discover that getting drunk is the only way to survive.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1365 Lord Beef Jerky 11 år siden

Grabbers er helt fin!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1366 Kisbye 11 år siden

Ny version af Netflix er ved at blive rullet ud.

Lagde godt mærke til at Netflix på min WD ændrede sig for en uges tid siden. Der var ligepludseligt kommet et teaser slideshow i toppen af siden. Undrede mig over det, da det jeg ikke havde opdateret noget. Nu er det så pludseligt forsvundet igen :/
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1367 McPeter 11 år siden

Jeg læste på twitter at Only God Forgives vist er kommet på US Netflix. Har ikke tjekket efter.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1368 Kruse 11 år siden

McPeter (1367) skrev:
Jeg læste på twitter at Only God Forgives vist er kommet på US Netflix. Har ikke tjekket efter.

Det er den. Den danske film "Kapringen"(A Hijacking) er også dukket op.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1369 davenport 11 år siden

Så deres nye design på min PS3 i aftes. (US)
Synes det er lidt sådan ligemeget. Det ser lidt mere flashy ud, men funktionerne er jo det samme. Jeg savner en kategori-søgning på PS3, som der er på computeren. Kan godt lide overnaturlige dokumentarer, og det er svært at søge efter, når man bare vil se noget tilfældigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1370 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Det kom som en overraskelse for mig, at min datters nye Samsung var 3D. Men det er åbenbart så standard nu, at det slet ikke er noget man reklamerer for, må jeg formode. Vi startede en film på NF, og da jeg sad og prøvede mig frem med remoten fik jeg aktiveret 3D funktionen ved et tilfælde. Ved dette tilfælde fandt jeg ud af, at mange af de film NF har liggende, er 3D. Jeg pakkede så brillerne ud, og det virker helt fint på NF :-)

Jeg glæder mig så til i aften at skrue mit eget nye Samsung 8'er serie 65" alter op nede i stuen og se noget 3D på Netflix! :-)

Spørgsmål:
Er der nogen, der ved, om der er en måde at se en oversigt på Netflix over, hvilke Netflix-film, der er 3D? Subsidiært om der er et symbol el lign i filmoversigterne på Netflix? Tertiært om der findes et website med en oversigt over det?

Synes ikke jeg kunne se noget, og jeg måtte prøve mig frem.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: