Kunne ikke få unlocator.com til at virke i går. Fik registreret mig, sat DNS op på min win7 pc og genstartet og den viste grønt på alle faktorer. Men når jeg var inde på de pågældende film skrev den bare at de ikke kunne streames. Nogle bud på hvad jeg gør forkert?
Kunne ikke få unlocator.com til at virke i går. Fik registreret mig, sat DNS op på min win7 pc og genstartet og den viste grønt på alle faktorer. Men når jeg var inde på de pågældende film skrev den bare at de ikke kunne streames. Nogle bud på hvad jeg gør forkert?
Hmm, mærkeligt? Du kunne godt se på filmudvalget, at det ikke var det danske Netflix, du var på? Prøvede du evt. en anden internet browser?
Jeg prøvede både Firefox og Chrome og synes umiddelbart at forside udvalget skiftede men kunne ikke søge fx Searching for Sugar Man frem. Hvis jeg gik ind via linket fra moreflicks.com så stod der bare "denne titel kan ikke streames". Det var via wifi - det ved jeg ikke om har betydning, men tænker det ikke burde have det.
Jeg prøvede både Firefox og Chrome og synes umiddelbart at forside udvalget skiftede men kunne ikke søge fx Searching for Sugar Man frem. Hvis jeg gik ind via linket fra moreflicks.com så stod der bare "denne titel kan ikke streames". Det var via wifi - det ved jeg ikke om har betydning, men tænker det ikke burde have det.
Nej, det bør ikke have nogen indflydelse, at det er wifi. Har du tilfældigvis andre DNS-numre indkodet, fx i selve routeren? Det kan også være, det hjælper af slette cookies.
Det tror jeg ikke umiddelbart, men jeg tjekker lige efter. Vil rode lidt mere med det i weekenden. Vil i hvert fald gerne se The Iceman og Searching for Sugar Man. :-)
Hmm, når jeg tænker over det så tror jeg egentligt godt jeg kunne streame The Iceman i går, bare ikke de andre. Kunne tyde på at jeg nok har fået roddet mig ud i at den ryger på Netflix US. Ændrede det bare til CA i unlocator settings, men det er nok ikke slået igennem?!
#1421 Lord Beef Jerky 10 år siden
Yes mand! Tak!
Haha, jeg har prøvet at være helt stille omkring det, fordi alle undrede sig meget over det sidste gang jeg råbte op! Du skal have tak, DocDoom!
#1422 Kisbye 10 år siden
#1423 McPeter 10 år siden
#1424 MMB 10 år siden
Hmm, mærkeligt? Du kunne godt se på filmudvalget, at det ikke var det danske Netflix, du var på? Prøvede du evt. en anden internet browser?
#1425 McPeter 10 år siden
Det var via wifi - det ved jeg ikke om har betydning, men tænker det ikke burde have det.
#1426 MMB 10 år siden
Nej, det bør ikke have nogen indflydelse, at det er wifi. Har du tilfældigvis andre DNS-numre indkodet, fx i selve routeren? Det kan også være, det hjælper af slette cookies.
#1427 McPeter 10 år siden
#1428 McPeter 10 år siden
#1429 JannikAnd 10 år siden
#1430 Highland Park 10 år siden
Sig det er løgn... kører han også taxa? :)
Hmm... der er godt nok nogle sproglige ligheder med det gule fjernsyn. Jeg troede ellers ikke, at vi ville se noget til ham foreløbig.