Gravatar

#1431 MMB 10 år siden

McPeter (1428) skrev:
Hmm, når jeg tænker over det så tror jeg egentligt godt jeg kunne streame The Iceman i går, bare ikke de andre. Kunne tyde på at jeg nok har fået roddet mig ud i at den ryger på Netflix US. Ændrede det bare til CA i unlocator settings, men det er nok ikke slået igennem?!

Så længe du bare genstarter browseren (når du ser Netflix på PC), er det nok. På PS3 eller lignende er det nok at genstarte app'en.

Måske det bare var én enkelt titel, det var galt med?
Gravatar

#1432 McPeter 10 år siden

JannikAnd (1429) skrev:
Genstartede du Netflix, efter du ændrede setting?

Mener jeg både lukkede browseren osv. Jeg må hjem og rode med det i weekenden, der er ikke andet for. Mit chrome plugin virker on the fly med skift mellem DK og US, men tror ikke det kan sættes til andre lokationer. Det var slået fra da jeg prøvede unlocator igennem chrome. Og det virker ikke i firefox.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1433 MMB 10 år siden

Du huskede at slå plug-in'et fra, mens du brugte DNS?
Gravatar

#1434 McPeter 10 år siden

Foeller (1433) skrev:
Du huskede at slå plug-in'et fra, mens du brugte DNS?

Jeps.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1435 Kisbye 10 år siden

Jeg har før beklaget mig over ikke at kunne tage BBC iPlayer på min WD TV Live (3 gen) med unblock us.
Problemet er at boksen kun viser de tjenester der tilgængelig i det land det ser ud til man er i og unblock us giver kun mulighed for at skifte land for Netflix.
Der er en del der har prøvet at forklare deres support problemet, men det er tydeligt at de ikke forstår hvordan boksen virker og gætter sig frem til diverse undskyldninger.

Jeg holder pause med Hulu, så kan godt leve med at tjenesten mangler det næste stykke tid.
Derfor har jeg nu taget tyren ved hornene og har oprettet en gratis unotelly konto.
Som forventet har jeg nu BBC iPlayer tjenesten og det ser i det hele taget ud til at kører stabilt.
UnoTelly har en noget forvirrende betallingsplan og ser ikke ud til at give adgang til alle Netflix regioner, men det skulle efter efter min teori ikke være noget et problem at hoppe tilbage på unblock us, når nu først landet er indstillet til UK.
Jeg får bare samme problem igen, hvis jeg engang i fremtiden igen vil have adgang til Hulu+/Pandora.
Måske skulle jeg prøve at forklare Unblock us hvordan det hænger sammen en gang til.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1436 Lord Beef Jerky 10 år siden

The Bling Ring er på mexicano/brazilliano netflix.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1437 wiseguy 10 år siden

Spartacus sæson 4 er nu på Netflix DK
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#1438 Kruse 10 år siden

Paul Thomas Andersons debutfilm "Hard Eight" (Sydney) er blevet lagt op på den amerikanske Netflix, og "Cloud Atlas" er dukket op på den danske Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1439 Lawman. 10 år siden

wiseguy (1437) skrev:
Spartacus sæson 4 er nu på Netflix DK

TAK!!! Den var længe ventet :)
Gravatar

#1440 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

GI Goe 2 er på UK
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: