Er der nogen som tilfældigvis bruger Netflix på en Xbox 360 og ved, om man behøver betale for guld-medlemskab(altså adgang til online funktioner) for at kunne bruge Netflix?
Lige et teknisk spørgsmål: Jeg bruger normalt Explorer som browser og kører her den danske Netflix, når og hvis jeg ser skidtet på pc og her ka' jeg godt køre i HD kvalitet. Når jeg ser Netflix US bruger jeg Chrome som browser med Hola applikationen og det fungerer super. Dog undrer jeg mig over, at jeg ikke ka få skidtet op i HD kvalitet? Har I andre oplevet noget tilsvarende?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#1451 Kruse 10 år siden
#1452 Mikkel Abel 10 år siden
#1453 MoH 10 år siden
Mener man skal have guld.
#1454 Mikkel Abel 10 år siden
#1455 wiseguy 10 år siden
Nice! tak for info om Blackfish.
#1456 M.L.P.F. 2010 10 år siden
#1457 JannikAnd 10 år siden
#1458 M.L.P.F. 2010 10 år siden
#1459 wiseguy 10 år siden
Jeg bruger normalt Explorer som browser og kører her den danske Netflix, når og hvis jeg ser skidtet på pc og her ka' jeg godt køre i HD kvalitet.
Når jeg ser Netflix US bruger jeg Chrome som browser med Hola applikationen og det fungerer super. Dog undrer jeg mig over, at jeg ikke ka få skidtet op i HD kvalitet? Har I andre oplevet noget tilsvarende?
#1460 jessup 10 år siden
2. Sæson klasser bedre end første sæson. Instruktøren (Alfonso Gomez-Rejon)å 3 af afsnittene giver den hele armen - top underholdning.