Jeg har ikke haft tid til at se den endnu. Jeg tror, den er forholdsvis billigt produceret, så nok mest for den mere hardcore fan. Jeg har dog altid gerne villet se den, siden jeg så et stillbillede af den i en bog engang i 1980'erne.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Er du sikker på, at det ikke er hvad der bliver lagt på US Netflix?
Ja, så længe det er en dansk IP der tilgår siden, så skulle den meget gerne vise hvad der ligger på den danske. Tvivler også stærkt på, at der ligger "Den Som Dræber" på den amerikanske :P
Spøjst. Jeg sidder på min arbejdscomputer (med dansk IP) men jeg kan kun se det amerikanske indhold. Eks: Bernie Lockout Footlose (den nye) The boys from Brazil
Så vidt jeg har hørt vil youbio samarbejde med C-more kanalerne og gætter mig til de derfor kan have de nyeste film end netflix hvis man skal gå efter denne artikelom rettigheder
Kilde skrev:
YouSees nye tjeneste kan bruges via computeren, eller via en app på mobil og tavlecomputer. Vil man bruge sit TV, kræver det at man enten køber en YouBio-boks til 495 kroner, eller tegner et abonnement på YouSee Plus, der koster 99 kroner om måneden. Dertil kommer YouBio-abonnementet. For pengene får man ubegrænset adgang til film og serier – men vil man se helt nye film, må man leje dem for 49 kroner ekstra.
Dog kunne dette godt få mig til at forsætte med netflix hvis man skal købe en boks :/ Ved dog ikke om det gælder hvis man har internet i sit tv ?
For mig at se, så virker YouBios koncept allerede forældet. De pisser en masse kunder af, som allerede har investeret i deres gamle boks (som ikke umiddelbart kan bruges). Og de får ikke fat i nye kunder blandt streaming first movers, når de ikke udvikler apps til andre media players.
Man kan ikke engang bruge AirPlay til at sende signalet fra en iPad til et AppleTV. Ifølge YouBio, fordi det er "betalings-content" (=Apple har spærret for det). Men i betragtning af, at andre streamingtjenester, som fx Spotify, tillader AirPlay, så handler det nok mere om, at YouSee ikke vil betale for det.
YouSee, det er en ommer (som den nye Retskrivningsordbog siger, jeg godt må skrive)!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Så man skal simpelthen betale 495 kroner for overhovedet at få lov til at bruge deres streamingtjeneste. Den boks kan jo ikke noget som de andre ikke kan. Det virker mest af alt som et forsøg på at tjene ekstra penge.
Lur mig om der ikke kommer et tilbud i stil med at man kan binde sig i 6 eller 12 mdr. og så få boksen med gratis.
Så vidt jeg kan læse mig til kan den gamle boks godt bruge men skal dog have youbio til 99 kr oveni.
De skriver dog på FB at de i fremtiden kommer med apps til diverse platforme
De er ikke helt klare omkring det på deres FB, men umiddelbart ser løsningen for gamle bokse ud til at være, at man automatisk har en del af YouBio-indholdet, hvis man har en gammel boks og abonnerer på YouSee+, og resten kan man så få med, hvis man tilføjer et abonnement på C More oveni. Det gør det selvfølgeligt også dobbelt så dyrt, fordi man skal abonnere på to tjeneste i stedet for én samlet.
#291 Lord Beef Jerky 12 år siden
#292 Thomsen 12 år siden
Jeg har ikke haft tid til at se den endnu. Jeg tror, den er forholdsvis billigt produceret, så nok mest for den mere hardcore fan. Jeg har dog altid gerne villet se den, siden jeg så et stillbillede af den i en bog engang i 1980'erne.
#293 Lawman. 12 år siden
#294 Inside 12 år siden
Ja, så længe det er en dansk IP der tilgår siden, så skulle den meget gerne vise hvad der ligger på den danske. Tvivler også stærkt på, at der ligger "Den Som Dræber" på den amerikanske :P
#295 wigant 12 år siden
Eks:
Bernie
Lockout
Footlose (den nye)
The boys from Brazil
#296 Wangsgaard 12 år siden
Så vidt jeg har hørt vil youbio samarbejde med C-more kanalerne og gætter mig til de derfor kan have de nyeste film end netflix hvis man skal gå efter denne artikelom rettigheder
Dog kunne dette godt få mig til at forsætte med netflix hvis man skal købe en boks :/ Ved dog ikke om det gælder hvis man har internet i sit tv ?
#297 Thomsen 12 år siden
Man kan ikke engang bruge AirPlay til at sende signalet fra en iPad til et AppleTV. Ifølge YouBio, fordi det er "betalings-content" (=Apple har spærret for det). Men i betragtning af, at andre streamingtjenester, som fx Spotify, tillader AirPlay, så handler det nok mere om, at YouSee ikke vil betale for det.
YouSee, det er en ommer (som den nye Retskrivningsordbog siger, jeg godt må skrive)!
#298 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Lur mig om der ikke kommer et tilbud i stil med at man kan binde sig i 6 eller 12 mdr. og så få boksen med gratis.
#299 Wangsgaard 12 år siden
De skriver dog på FB at de i fremtiden kommer med apps til diverse platforme
#300 Thomsen 12 år siden
De er ikke helt klare omkring det på deres FB, men umiddelbart ser løsningen for gamle bokse ud til at være, at man automatisk har en del af YouBio-indholdet, hvis man har en gammel boks og abonnerer på YouSee+, og resten kan man så få med, hvis man tilføjer et abonnement på C More oveni. Det gør det selvfølgeligt også dobbelt så dyrt, fordi man skal abonnere på to tjeneste i stedet for én samlet.