Arrghh, hvor kunne de ikke få taget sig sammen og udsende en PS3-app! Jeg har ikke lyst til at se HBO Nordic fra min computer, men fristelsen af "Game of Thrones" er sgu' stor.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Arrghh, hvor kunne de ikke få taget sig sammen og udsende en PS3-app! Jeg har ikke lyst til at se HBO Nordic fra min computer, men fristelsen af "Game of Thrones" er sgu' stor.
Nemlig! Forstår ikke, hvorfor de er så langsomme på det område? De har jo HBO GO i USA, men det virker selvfølgelig ikke her i dk.
Men ja, det er netop pga GoT, st jeg overvejer at anskaffe HBO.
Det er alligevel for sent med last gen konsollerne. Jeg har en 360 stående KUN fordi, den kan afspille HBO, så jeg vil nu hellere have en app til PS4 eller Xbox One, tak.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det er alligevel for sent med last gen konsollerne. Jeg har en 360 stående KUN fordi, den kan afspille HBO, så jeg vil nu hellere have en app til PS4 eller Xbox One, tak.
Efff you, der er stadig nogle fattige studerende der ikke har opgraderet endnu, men som gerne vil se HBO!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1601 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden
#1602 Kyllingebenet 10 år siden
Er det værd at smide penge efter, hvis man skal se på ipad? :)
#1603 Wangsgaard 10 år siden
#1604 Kruse 10 år siden
#1605 Kyllingebenet 10 år siden
Nemlig! Forstår ikke, hvorfor de er så langsomme på det område? De har jo HBO GO i USA, men det virker selvfølgelig ikke her i dk.
Men ja, det er netop pga GoT, st jeg overvejer at anskaffe HBO.
#1606 Kruse 10 år siden
#1607 Lord Beef Jerky 10 år siden
#1608 Kruse 10 år siden
Efff you, der er stadig nogle fattige studerende der ikke har opgraderet endnu, men som gerne vil se HBO!
#1609 Lord Beef Jerky 10 år siden
#1610 Kyllingebenet 10 år siden