Gravatar

#1591 Kruse 10 år siden

dyg (1590) skrev:
Jeg bruger stadigvæk Unblock-us, som også koster $5. Det giver jeg gerne for den service.

Samme her. Det fungerer nemt og upåklageligt,
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1592 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

dyg (1590) skrev:
Jeg bruger stadigvæk Unblock-us, som også koster $5. Det giver jeg gerne for den service.

Me 2.

Jeg har valgt ikke at sætte min router op med det, men hver enhed. Det gør, at jeg kan køre dansk på børnenes tv og udenlandsk i stue, sovevær mv. Det tager et sekund at skifte frem og tilbage på et samsung, når børnene skal se tv i stuen, for tv'et gemmer DSN tal fra både dk og udenlandsk...
Doctor Last Warning
Gravatar

#1593 McPeter 10 år siden

dyg (1590) skrev:

Er det kun til US eller også fx Netflix CA osv?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1594 MoH 10 år siden

Det virker til USA, Canada, UK, Irland, Mexico, Sverige, Brasilien, Danmark, Norge, Finland, Holland, Argentina og Colombia.
Gravatar

#1595 Kisbye 10 år siden

DocDoom (1592) skrev:
Me 2.

Jeg har valgt ikke at sætte min router op med det, men hver enhed. Det gør, at jeg kan køre dansk på børnenes tv og udenlandsk i stue, sovevær mv. Det tager et sekund at skifte frem og tilbage på et samsung, når børnene skal se tv i stuen, for tv'et gemmer DSN tal fra både dk og udenlandsk...

Du behøver jo netop ikke rette i DNS for skifte land. Det gør du blot på hjemmesiden med tre klik.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1596 McPeter 10 år siden

MoH (1594) skrev:
Det virker til USA, Canada, UK, Irland, Mexico, Sverige, Brasilien, Danmark, Norge, Finland, Holland, Argentina og Colombia.

Perfekt - mange tak for hurtigt svar. Det må jeg prøve at rode lidt med. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1597 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Kisbye (1595) skrev:
DocDoom (1592) skrev:
Me 2.

Du behøver jo netop ikke rette i DNS for skifte land. Det gør du blot på hjemmesiden med tre klik.

Du misforstår:

Hvis jeg satte routeren op med Unblock, da ville jeg, når jeg skifter landekode på Unblock-sitet, skifte land for ALLE mine enheder på én gang. Vi er 5 i husstanden, og vi har 12 forskellige enheder = 4 Samsung tv, 4 ipads, 4 iphones. Hvis jeg havde det sat op på routeren, så ville jeg skifte ALLE enheder på en gang, således at fx mine døtre ikke kunne se dansk Netflix, hvis jeg så noget udenlandsk i stuen.

I stedet har jeg sat hver enhed op med manuel skift mellem dansk og udenlandsk. Mine børns to 40" på deres værelser er sat op med dansk som default, og deres iPads ditto. Men de tre voksne (mig, kone og aupair pige) er sat op til udenlandsk. TV i soveværelse og mit 65" alter i stuen kan jeg skifte mellem dansk og udenlandsk med et par klik med fjernbetjeningen.

Jeg kan altså på hver enhed individuelt vælge, om jeg vil have dansk eller udenlandsk Netflix, og jeg kan (i hvert fald på tv'ene) med et par klik skifte fra det ene til det andet.

Jeg kan derimod ikke se én udenlandsk Netflix landekode på én enhed og samtidig en andenudenlandsk landekode på en anden enhed. Alle de enheder, der står på udenlandsk, går på samme udenlandske. Hvilken vælger jeg - som du skriver - efter behov på Unblock-sitet, og når jeg så skifter, så skifter landekoden på alle de enheder, jeg på pågældende tidspunkt har sat til udenlandsk, men dem der er sat til dansk, bliver på dansk.

Det tager mindre end 10 sek. at skifte mellem dansk og udenlansk på et nyt Samsung.

Get it? :-)
Doctor Last Warning
Gravatar

#1598 davenport 10 år siden

Au pair pige? Tell us more... ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1599 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

davenport (1598) skrev:
Au pair pige? Tell us more... ;)

Du må nøjes med to stykker lun bacon og så lave en pølse i svøb.
Doctor Last Warning
Gravatar

#1600 Kruse 10 år siden

"The Grandmaster" ligger nu på US Netflix. Der skal dog gøres opmærksom på at det er det korte amerikanske cut af filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: