Gravatar

#161 Richard Burton 12 år siden

Så har jeg lige prøvet at sætte PS3'eren op til den danske Netflix. Hvis jeg sidder i min datters værelse og lader døren stå åben ind til stuen uden kontaktlinser, kunne det formentlig forveksles med HD kvalitet. Det bliver formentlig kun dokumentarer og Anders Mathesen shows, som bliver interessante.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#162 MMB 12 år siden

Og du har tjekket, at det ikke er dit internet, som er problemet?
Gravatar

#163 Richard Burton 12 år siden

#162 Alt andet virker fint. Jeg har 13MB ned ifølge test, men PS3'eren er sat op trådløs, så det kan måske være en grund.
Gravatar

#164 Thomsen 12 år siden

Er den valgte film rent faktisk er tilgængelig i HD?

Har du ladet den køre lidt af hensyn til adaptive streaming?

Det er klart, at en BD vil være i bedre kvalitet. Men for de fleste film og udsendelsers vedkommende ser jeg ingen forskel i forhold til HD-udsendelser på tv'et.

Min PS3 kører også trådløst. Jeg har dog normalt 20 ned (pt. 50).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#165 Richard Burton 12 år siden

#164 Kvaliteten varierer en del mellem de valgte film, som burde være i HD. Men Mad Men og Matrix så faktisk ganske ok ud, nok til ikke at klage :)
Gravatar

#166 MMB 12 år siden

Aha! Så overgiver du dig alligevel! ;P
Gravatar

#167 Richard Burton 12 år siden

#166 Nej det tvivler jeg stærkt på, når måneden er ovre. Udbuddet af de film og serier jeg normalt gerne vil se, er meget småt og jeg gider ikke blot se noget, for at se noget. Måske den amerikanske Netflix, hvis de nye serier som Justified sæson 3-4 og Mad Men sæson 6 kommer på.
Gravatar

#168 MMB 12 år siden

Præcis. Hvis jeg var dig, vil jeg med det samme bruge unblock-us' gratis prøveuge. Så kan du se, hvor godt det amerikanske udvalg er. Og det canadiske, irske eller brasilianske udvalg for den sags skyld. :)
Gravatar

#169 MMB 12 år siden

Hjææælp.

Jeg har en dansk Netflix konto, og jeg har fulgt unblock-us' guide til at sætte PS3'en op. Og jeg har også været inde på unblock-us.com service check igennem PS3's browser for at se, om alt fungerer, som det skal, og det gør det. Derudover har jeg også prøvet at resette Netflix indstillingerne ved at holde start og select inde, når jeg åbner Netflix app'en, men det virker stadig ikke. Jeg får fejlmeddelelsen "Vi er ikke i stand til at forbinde dig med Netflix..."

Hvad er problemet? Måske fordi Netflix-appen kun er beregnet til Danmark?!
Gravatar

#170 MMB 12 år siden

Nå, nu fik jeg det til at virke alligevel, og jeg gjorde ellers ikke noget anderledes. Dejligt! :)

Skriv ny kommentar: