"Enough Said" er dukket op på Canadas Netflix og det samme er komedieserien "Brooklyn Nine-Nine" og den anden sæson af den kritikerroste dramaserie "Rectify".
Og på Mexicos Netflix kan man nu finde første sæson af "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Hardsubs bruger de også meget på den amerikanske, når det ikke er engelsksproget. Det må man vende sig til. Syntes det er værre når man er tvunget til at glo på danske undertekster på engelske film. Det forvirre mig og jeg kommer til at bruge en masse tid på at irritere mig over fejloversættelser, istedet for at følge med i filmen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
"Enough Said" er dukket op på Canadas Netflix og det samme er komedieserien "Brooklyn Nine-Nine" og den anden sæson af den kritikerroste dramaserie "Rectify".
Og på Mexicos Netflix kan man nu finde første sæson af "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.".
Tak for heads up på Marvel...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Mht. Agents of SHIELD, kan jeg anbefale, at man hænger ved, selvom de første afsnit ikke er det vildeste nogensinde.
Marvel bruger hele sæsonen til en sammenhængende historie og tager sig god tid til at fortælle den. Omkring afsnit 12-13 stykker (tror jeg det er), flettes den sammen med Captain America 2 og så tager serien virkelig fart.
#1691 Kruse 10 år siden
#1692 davenport 10 år siden
#1693 misuma 10 år siden
Shield på NF? Tak!
#1694 Kisbye 10 år siden
Syntes det er værre når man er tvunget til at glo på danske undertekster på engelske film. Det forvirre mig og jeg kommer til at bruge en masse tid på at irritere mig over fejloversættelser, istedet for at følge med i filmen.
#1695 Collateral 10 år siden
#1696 Slettet Bruger [5328941] 10 år siden
Marvel bruger hele sæsonen til en sammenhængende historie og tager sig god tid til at fortælle den. Omkring afsnit 12-13 stykker (tror jeg det er), flettes den sammen med Captain America 2 og så tager serien virkelig fart.
#1697 dyg 10 år siden
#1698 misuma 10 år siden
#1699 Collateral 10 år siden
#1700 Lawman. 10 år siden