Gravatar

#1701 Slettet Bruger [5328941] 10 år siden

Det tvivler jeg på, de to historier mødes bare på et tidspunkt i løbet af serien og de afsnit af serien udkom i USA omkring den tid, hvor Cap 2 var i biffen, men jeg tror ikke, at man går glip af noget, hvis man ser det ene frem for det andet først.
Gravatar

#1702 DarkLight 10 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1703 Kruse 10 år siden

"Inside Llewyn Davis" er nu at finde på Canadas Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1704 Thomsen 10 år siden

Ved ikke, om det allerede har været postet, men THE CONJURING (2013) er dukket op på Netflix her i Skandinavien. Kan varmt anbefales, hvis man er til mere old school gys.
Gravatar

#1705 Slettet Bruger [5328941] 10 år siden

Der lader til at være dukket tre nyere animationsfilm op på den danske Netflix, i følge Flixfilm:

Superman: Unbound
Justice League: The Flashpoint Paradox
Justice League: Doom

Jeg kan anbefale alle tre, især "The Flashpoint Paradox", der faktisk er bedre end tegneserien, den er baseret på, efter min mening.
Gravatar

#1706 Herrguth 10 år siden

Lucky McKees "All Cheerleaders Die" er kommet på US Netflix.

På den danske Netflix er 5. sæson af den engelske serie "Misfits" og komedien "We're the Millers" kommet på.
Gravatar

#1707 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg går med tanker i, at investere i Hulu. Problemet er pengene. Derfor overvejer jeg, at gøre min netflix konto amerikansk, så det går nogenlunde lige op. Har læst at der er nogen herinde, der har gjort det. Er det enkelt at gøre?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1708 Collateral 10 år siden

Lord Beef Jerky (1707) skrev:
Jeg går med tanker i, at investere i Hulu. Problemet er pengene. Derfor overvejer jeg, at gøre min netflix konto amerikansk, så det går nogenlunde lige op. Har læst at der er nogen herinde, der har gjort det. Er det enkelt at gøre?

Ja: http://support.unblock-us.com/customer/portal/arti... :) Har virket fremragende for mig. Hulu ser ud til at have et spændende udvalg, men synes også det bliver lige dyrt nok pt. med endnu en udgift i den retning. På den anden side handler det om under en 50er... :/
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1709 Kisbye 10 år siden

Tror at han vil betale det amerikanske abonnement, istedet for det danske der er lidt dyrere.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#1710 Slettet Bruger [5328941] 10 år siden

Så vidt jeg ved, skal man bare lige være opmærksom på, at man skal bruge en anden mailadresse, hvis man forsøger at oprette en ny Netflix-konto, også selvom den er oprettet i et andet land.

Skriv ny kommentar: