Gravatar

#1711 Lord Beef Jerky 9 år siden

En anden mailadresse er intet problem thi jeg har to. Men ja, det var et amerikansk abonnement jeg ville tegne, sådan så det sammenlagt ikke bliver alt for dyrt.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1712 Collateral 9 år siden

Kisbye (1709) skrev:
Tror at han vil betale det amerikanske abonnement, istedet for det danske der er lidt dyrere.


Ja det er jeg med på :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1713 Thomsen 9 år siden

Jeg har et amerikansk abonnement (oprettede det, før Netflix kom til DK). Det var helt smertefrit at oprette. Det eneste, du skal bruge, er en virkelig adresse i USA, helst i en stat hvor man ikke betaler sales tax. Jeg fandt adressen på et tilfældig hotel i Delaware og brugte den. Man kan betale med dansk betalingskort.

Hulu er lidt mere omstændig, fordi de ikke accepterer danske betalingskort. Men der er flere måder at omgå det problem - bl.a. at have en amerikansk iTunes-konto, eller at købe amerikanske gavekort online direkte til Hulu. Dem kan du bl.a. få hos Walmarts webstore.
Gravatar

#1714 Lord Beef Jerky 9 år siden

Tak! Det vile jeg lige kigge på!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1715 Kruse 9 år siden

"Filth" med James McAvoy ligger nu på UK Netflix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1716 Kruse 9 år siden

Første sæson af tv-serien "The Americans" ligger nu på den hollandske Netlix.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1717 davenport 9 år siden

Nogen der ved om Hobbitten II er på nogen af Netflixerne?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#1718 Patriarch 9 år siden

Det gør den ikke.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#1719 Patriarch 9 år siden

Og Willow > Hobbitten
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#1720 davenport 9 år siden

Oh, Willow... Det er mange år siden jeg har set den...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: