Er jeg den eneste, der føler at jeg på en måde maler mig ind i hjørnet med de forslag der kommer fra Netflix? Jeg sidder med en fornemmelse af at der er utroligt meget spændende, der aldrig dukker op for mig fordi jeg har en tendens.. Jeg kan selvfølgelig godt søge på specifikke titler, men det er ikke altid, at man ved hvad det lige er man vil se. Kunne sgu godt tænke mig en liste over fx. hvilke dokumentarer der er til rådighed.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg synes i øvrigt det danske Netflix er meget bedre, end folk generelt synes. Jovist, deres udvalg er mindre, og de har ikke altid de nyeste afsnit af serierne, men jeg synes kvaliteten af indholdet generelt er bedre end det amerikanske. Det amerikanske er bedre, fordi det er større, men kvalitetsmæssigt synes jeg bestemt det danske er godt med. :) Når det er sagt, så tror jeg ikke, jeg gad abonnere på Netflix, hvis jeg skulle nøjes med enten den amerikanske eller danske.
#181 - personligt bruger jeg in PC til at finde interessante film (og i Netflix US' tilfælde - at føje dem til min instant queue). De oversigtslister man får på andre platforme, fx PS3, er ikke meget bevendte. Du skal have fat i computeren, hvis du skal tjekke hele udvalget.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg bruger PC og PS, og det er rigtigt at search på PS er utrolig mangelfuld. Ting jeg ved er der, dukker ikke op når man søger på dem. (Har dobbelt tjekket på PC)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan i øvrigt komme ind på alle Netflix siderne nu. Opsagde mit abonnement og ændrede zip code til delaware og begyndte så mit abonnement igen og så kunne jeg komme ind på dem alle.
#181 davenport 12 år siden
Jeg sidder med en fornemmelse af at der er utroligt meget spændende, der aldrig dukker op for mig fordi jeg har en tendens..
Jeg kan selvfølgelig godt søge på specifikke titler, men det er ikke altid, at man ved hvad det lige er man vil se.
Kunne sgu godt tænke mig en liste over fx. hvilke dokumentarer der er til rådighed.
#182 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Kan du ikke bare vælge genren "dokumentarer"?
#183 davenport 12 år siden
#184 JannikAnd 12 år siden
#185 MMB 12 år siden
#186 Thomsen 12 år siden
#187 davenport 12 år siden
#188 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Så ved jeg og andre da det til en anden gang.
#189 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Det synes jeg er interessant og dette skal ikke forstås som et angreb, men bare nysgerrighed omkring præcis hvad folk forventer for 79 kr. om måneden.
Så, hvorfor ikke? :)
#190 Wangsgaard 12 år siden