#209: "Det var nu også mere et retorisk spørgsmål fra min side. Jeg kan bestemt ikke se, at det kan betale sig at købe et AppleTV, når man har en PS3. Ved mindre man selvfølgelig har det dårligt med teknik."
Det kommer jo an på behovet. Hvis det udelukkende er for at se Netflix - så nej. Medmindre at du insisterer på at minimere start-up tiden på Netflix med et par secs.
Men har du brug for nemmere Hulu+ - og andre amerikanske video-tjenester - så er den et udmærket køb. Airplay-delen er også fin hvis man har det behov - hvor man lige kan smide noget musik i forstærkeren, billeder på tv'et osv.
Jeg regner også med at vente med at tage beslutningen, til HBO og YouBio er kommet op at køre. Begge har jo sagt, at der vil komme apps til en række platforme, men endnu ikke hvilke.
En fordel ved AppleTV for mig er dog, at man slipper for PS3'ens gule undertekster. På ATV3 er de hvide. :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
AppleTV har jo også den fordel at du ikke skal tænde for den, hver gang du vil bruge en streamingtjeneste. Det tager trods alt noget tid at starte PS3eren op.
Dernæst larmer den også mindre og bruger langt mindre strøm.
Skulle jeg vælge en boks til streaming vil jeg dog nok umiddelbart vælge Roku i stedet for. Men det kommer også an på hvor stort et behov man har for streaming tjenester. Hvis det blot er Netflix er det nok ikke et stort behov.
Til gengæld kan det være en ide hvis man skal bruge Hulu+, Fandor og hvad de ellers hedder de forskellige.
Som kompensation på forsinkelsen tilbyder HBO Nordic en måned med gratis VIP-medlemskab til de personer, som har tilmeldt sig streamingtjenestens nyhedsbrev på HBOnordic.com/dk inden den 31. oktober.
#211 Tommy Kristensen 12 år siden
Det kommer jo an på behovet. Hvis det udelukkende er for at se Netflix - så nej. Medmindre at du insisterer på at minimere start-up tiden på Netflix med et par secs.
Men har du brug for nemmere Hulu+ - og andre amerikanske video-tjenester - så er den et udmærket køb. Airplay-delen er også fin hvis man har det behov - hvor man lige kan smide noget musik i forstærkeren, billeder på tv'et osv.
#212 Thomsen 12 år siden
En fordel ved AppleTV for mig er dog, at man slipper for PS3'ens gule undertekster. På ATV3 er de hvide. :-)
#213 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Dernæst larmer den også mindre og bruger langt mindre strøm.
Skulle jeg vælge en boks til streaming vil jeg dog nok umiddelbart vælge Roku i stedet for. Men det kommer også an på hvor stort et behov man har for streaming tjenester. Hvis det blot er Netflix er det nok ikke et stort behov.
Til gengæld kan det være en ide hvis man skal bruge Hulu+, Fandor og hvad de ellers hedder de forskellige.
#214 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden
Det tager nogle sekunder før der er billede på tv'et, receiveren skal lige starte og så når det hele næsten at være klart samtidig.
#215 MMB 12 år siden
Jeg synes i øvrigt heller ikke en PS3 armer specielt meget, i hvert fald ikke, når man ikke bruger en disk.
#216 Highland Park 12 år siden
http://twitter.com/HBOdk/status/262897964115181568
#217 MMB 12 år siden
#218 Highland Park 12 år siden
#219 Thomsen 12 år siden
#220 Highland Park 12 år siden