Gravatar

#251 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

#250 Det havde jeg lige overset. For dem der har sådan en vil jeg da håbe det.

For mig er det dog ikke tilfældet, så det bliver et nej herfra. Jeg kunne måske overveje at hoppe på, hvis de har en gratis prøveperiode. Blot for at se hvad de har af indhold.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#252 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

En helt anden ting er, at der går mange rygter om at selveste Microsoft er på vej til at købe Netflix.

Det vil i hvert fald give god mening at de vil købe dem. I forbindelse med deres nye strategi, hvor de for alvor tager kampen op med Apple, med både tablets, telefon, og konsol, vil Netflix passe godt ind.

Indholdsmæssigt vil det nok ikke komme til at betyde det store, men det er klart at Netflix vil bliver målrettet Microsofts produkter.
Gravatar

#253 Lord Beef Jerky 12 år siden

#246 Altså... jeg startede godt nok først på tredjedagen, men der var Crazy Stupid Love allerede blandt deres titler. Der er intet nyt kommet siden jeg startede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#254 Wangsgaard 12 år siden

Lord Beef Jerky (253) skrev:
#246 Altså... jeg startede godt nok først på tredjedagen, men der var Crazy Stupid Love allerede blandt deres titler. Der er intet nyt kommet siden jeg startede.

Så crazy stupid love den dag de åbnede så den er ikke nu. Har heller ikke set nyt indhold endnu, ihvertfald ikke hvad jeg ved af :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#255 Lord Beef Jerky 12 år siden

I og med at de har en kategori kaldet "nyheder", må man da håbe, at de placerer deres nye film og serier der. Den kategori har dog ikke ændret sig siden jeg startede, og deres hjemmeside siger ikke meget om hvor ofte de planlægger at komme med nyt materiale. Ah well, forhåbentlig giver det hele mere mening som tiden skrider frem. Hvis de kun kommer med nyt en gang om måneden, er jeg dog ikke sikker på, at jeg vil fortsætte som medlem efter prøveperioden er slut.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#256 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

De skriver det nogle gange på deres blog.
Gravatar

#257 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg kan slet ikke finde noget på deres blog om emnet. Måske er jeg bare dum.
Gravatar

#258 Thomsen 12 år siden

Nå, fik lige læst lidt kommentarer fra dem, der var med til YouSees YouBio-arrangement i forgårs. Det lyder umiddelbart ikke, som om der kommer en app til AppleTV. Og app'en til iOS vil ikke understøtte AirPlay, da det er betalingsindhold.

Endnu værre, så har YouSee i deres klogskab bestemt, at PC-streamingen kun må køre med ca. halv bitrate i forhold til streamingen via deres egen dedikerede set-top-boks - sikkert i et forsøg på at få flere til at leje sådan en.

Jeg holder mig bare til Netflix!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#259 DarkLight 12 år siden

Jeg håber de får rettet deres API til, så det understøtter DK, og oversigter som denne bliver muligt. Lige nu er det ikke godt nok:
http://www.movieinsider.com/netflix/-/2012/
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#260 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

#259 Det er da egentlig hurtigt at Moonrise Kingdom og Prometheus kommer. Ja også The Amazing Spiderman.

Bliver spændende om man kan regne med den liste.

Skriv ny kommentar: