Gravatar

#241 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Jeg tror det er en af grundene til at de er forsinket. Nemlig at de ønsker at folk kan se det på mange platforme.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#242 Kisbye 12 år siden

HBO vil endnu ikke oplyse hvilke platforme det bliver tilgængelig på andet end at det "bliver en lang række platforme".
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#243 Lord Beef Jerky 12 år siden

Hvornår og hvor ofte dukker der nyt op på netflix? Jeg synes ikke der er kommet noget nyt siden de startede.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#244 DarkLight 12 år siden

Hver uge.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#245 wiseguy 12 år siden

DarkLight (244) skrev:
Hver uge.

Ren nysgerrighed: hvilke nyheder har du spottet siden de gik i luften?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#246 DarkLight 12 år siden

Crazy Stupid Love, som jeg lige husker. Men checkede efter, og NetflixDK har selv udtalt at de ikke udgiver nyt udvalg efter et specifik skema, så "hver uge", var måske lige at strække det. Jeg snakkede også primært udfra min erfaring med Netflix US hvor der kommer nyt hver uge.

Mange efterlyser en "nyheds"-funktioner eller anden annoncering ved nyt indhold, men de har ikke meldt noget officielt ud endnu.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#247 Thomsen 12 år siden

Nogen der gider tjekke for mig, om de kan få danske undertekster frem på Battle Royale (DK Netflix)?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#248 Thomsen 12 år siden

Nåda. YouSee har meldt ud, at deres streamingtjeneste YouBio ingen binding vil have. Man forudbetaler måned for måned. Prisen har de ikke afsløret endnu, men den skulle blive under 100kr/md.

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showf...

Gad vide, om HBO kan blive ved med at holde fast i deres 6 måneders binding?

EDIT: Apps til iOS og Windows 8 og senere også Android. Ingen app til PS3. :-/
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#249 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden

Det positive er at der sker noget på streaming fronten. Noget der forhåbentlig også smitter af på selve TV markedet.

Umiddelbart tvivler jeg på at jeg hopper YouBio. Deres måde at sammensætte indholdet, jvf. tidligere udmeldinger, finder jeg kritisabel.

Og nu udmelder de også at der ingen app kommer til nogle af de mange streamingbokse. I stedet for skal man have Yousees egen boks, som der tilfældigvis kun kan bruges til YouBio. Det er da usmart.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#250 Thomsen 12 år siden

Når de skriver app til iOS fremfor til OSX, så vil jeg da næsten gå ud fra, at den vil virke til AppleTV?

Jeg gidder i hvert fald ikke engang overveje det, hvis den eneste mulighed er computeren, en iPad eller YouBios egen boks.

Skriv ny kommentar: