Crazy Stupid Love, som jeg lige husker. Men checkede efter, og NetflixDK har selv udtalt at de ikke udgiver nyt udvalg efter et specifik skema, så "hver uge", var måske lige at strække det. Jeg snakkede også primært udfra min erfaring med Netflix US hvor der kommer nyt hver uge.
Mange efterlyser en "nyheds"-funktioner eller anden annoncering ved nyt indhold, men de har ikke meldt noget officielt ud endnu.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Nåda. YouSee har meldt ud, at deres streamingtjeneste YouBio ingen binding vil have. Man forudbetaler måned for måned. Prisen har de ikke afsløret endnu, men den skulle blive under 100kr/md.
Det positive er at der sker noget på streaming fronten. Noget der forhåbentlig også smitter af på selve TV markedet.
Umiddelbart tvivler jeg på at jeg hopper YouBio. Deres måde at sammensætte indholdet, jvf. tidligere udmeldinger, finder jeg kritisabel.
Og nu udmelder de også at der ingen app kommer til nogle af de mange streamingbokse. I stedet for skal man have Yousees egen boks, som der tilfældigvis kun kan bruges til YouBio. Det er da usmart.
#241 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
#242 Kisbye 12 år siden
#243 Lord Beef Jerky 12 år siden
#244 DarkLight 12 år siden
#245 wiseguy 12 år siden
Ren nysgerrighed: hvilke nyheder har du spottet siden de gik i luften?
#246 DarkLight 12 år siden
Mange efterlyser en "nyheds"-funktioner eller anden annoncering ved nyt indhold, men de har ikke meldt noget officielt ud endnu.
#247 Thomsen 12 år siden
#248 Thomsen 12 år siden
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showf...
Gad vide, om HBO kan blive ved med at holde fast i deres 6 måneders binding?
EDIT: Apps til iOS og Windows 8 og senere også Android. Ingen app til PS3. :-/
#249 Slettet Bruger [3083966242] 12 år siden
Umiddelbart tvivler jeg på at jeg hopper YouBio. Deres måde at sammensætte indholdet, jvf. tidligere udmeldinger, finder jeg kritisabel.
Og nu udmelder de også at der ingen app kommer til nogle af de mange streamingbokse. I stedet for skal man have Yousees egen boks, som der tilfældigvis kun kan bruges til YouBio. Det er da usmart.
#250 Thomsen 12 år siden
Jeg gidder i hvert fald ikke engang overveje det, hvis den eneste mulighed er computeren, en iPad eller YouBios egen boks.