Gravatar

#271 Thomsen 12 år siden

ImpulzE (267) skrev:
Danske undertekster til Battle Royale virker fint.

Mærkeligt. De virkede ikke hos mig forleden. Må prøve igen.

Tak fordi du tjekkede det, ImpulzE! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#272 Kruse 12 år siden

Lord Beef Jerky (270) skrev:
Jeg anbefaler i hvert fald gerne Safety Not Guaranteed til dem med amerikansk netflix.

Og hvis den så rent faktisk lå på den amerikanske Netflix, så ville jeg da gerne tilføje den til min instant queue :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#273 TP-DK 12 år siden

Foeller (266) skrev:
Jeg har ikke sagt, at man kunne komme til andre sider på PS3'en (andet end ved søgefunktionen), men blot konstateret, at du ikke kan konkludere, at Buffy og Justified er nyheder, fordi de ikke var på din forside de første dage.
.................................

Så var det mig der misforstod, jeg troede din kommentar var rettet mod min kritik af PS3 app'en.

Lord Beef Jerky (269) skrev:

Justified kan jeg ikke udtale mig om, men Buffy var der i hvert fald fra jeg startede af... den lagde jeg mærke til. Som sagt, hvis der kommer nye ting, som de ikke smider ind under kategorien "nyheder", vil jeg meget gerne vide det på en eller anden måde. Den kategori har ikke ændret sig siden jeg startede, og den virker ubrugelig, hvis de ikke smider deres nye film og serier derind.

Hvis Buffy var der fra starten bliver jeg da lidt i tvivl med Justified. Den første uge gik jeg nemlig ind på deres hjemmeside og tjekkede hvilke tv-serier de havde, men hvis jeg overså Buffy har jeg da helt sikkert også overset Justified :P
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#274 Kruse 12 år siden

"Justified" var skam på den danske Netflix fra start :)
Gravatar

#275 Lord Beef Jerky 12 år siden

#272 Hmmm, så passede den liste åbenbart ikke som blev postet tidligere. Men jeg anbefaler stadig filmen!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#276 Kruse 12 år siden

#275: Nej, den så også noget urealistisk ud. Nogle af titlerne passer dog meget godt. Men jeg vil istedet anbefale denne liste istedet for, da den plejer at være rimelig præcis.
Gravatar

#277 Aljosja 12 år siden

Jeg beklager, hvis det har været oppe før, men er der nogen, der ved noget om, hvorvidt (og i så fald: hvornår) sæson 2 af The Walking Dead kommer på den danske Netflix?
Gravatar

#278 Slettet Bruger [3238584619] 12 år siden

Den kommer nok først, når den har været ude på dvd i et stykke tid herhjemme. Så vidt jeg kan se, er det vist det generelle mønster på den amerikanske udgave.

Der er naturligvis nogle udgivelser, der kommer på dvd/BD, samtidig med Netflix, men det lader til at være et fåtal, hvilket jo giver ret god mening, da firmaerne kan tjene flere penge ved at lade folk købe dvd'erne først.
Gravatar

#279 Aljosja 12 år siden

Tak!

Og øv.
Gravatar

#280 Kruse 12 år siden

Lord Beef Jerky (275) skrev:
#272 Hmmm, så passede den liste åbenbart ikke som blev postet tidligere. Men jeg anbefaler stadig filmen!

Jeg tror faktisk at jeg har fundet ud af, hvorfor den liste ikke var helt retvisende. Det lader til at den også viser de film som bliver tilgængelig på Netflix' DVD-service, hvor "Safety Not Guaranteed" nu er tilgængelig. Og der bliver på den liste ikke skelnet mellem streaming titler og DVD-titler, så jeg vil anbefale den liste jeg også nævnte i #276 på Instantwatcher.com, da det kun er streaming-titler.

http://instantwatcher.com/upcoming_titles

Skriv ny kommentar: