Måske husker jeg forkert, men kan det passe at Tintin-filmen har været på Netflix for nylig, og så er blevet fjernet igen? Er sikker på at jeg har set den derinde! Er lidt i tvivl om det var den danske eller amerikanske, men sikkert den amerikanske.
Måske husker jeg forkert, men kan det passe at Tintin-filmen har været på Netflix for nylig, og så er blevet fjernet igen? Er sikker på at jeg har set den derinde! Er lidt i tvivl om det var den danske eller amerikanske, men sikkert den amerikanske.
Den ligger på den canadiske.
Til gengæld har den danske den ret sjældne, franske live-action film "Tintin og de blå appelsiner" fra 1964. Den har jeg tidligere kun kunnet finde med undertekster på ulovlig vis.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Nej, det er Viaplay, der har den titel for tiden... Den danske Netflix har ihvertfald ikke haft den.
#281 Lawman. 12 år siden
#282 davenport 12 år siden
#283 Lawman. 12 år siden
#284 Kisbye 12 år siden
#285 Lawman. 12 år siden
#286 Inside 12 år siden
http://movies.netflix.com/NewWatchInstantlyRSS
#287 Lawman. 12 år siden
#288 wigant 12 år siden
Er du sikker på, at det ikke er hvad der bliver lagt på US Netflix?
#289 Thomsen 12 år siden
Den ligger på den canadiske.
Til gengæld har den danske den ret sjældne, franske live-action film "Tintin og de blå appelsiner" fra 1964. Den har jeg tidligere kun kunnet finde med undertekster på ulovlig vis.
#290 JannikAnd 12 år siden