Gravatar

#281 Lawman. 12 år siden

Måske husker jeg forkert, men kan det passe at Tintin-filmen har været på Netflix for nylig, og så er blevet fjernet igen? Er sikker på at jeg har set den derinde! Er lidt i tvivl om det var den danske eller amerikanske, men sikkert den amerikanske.
Gravatar

#282 davenport 12 år siden

Den danske havde den vidst til at starte med, så vidt jeg husker.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#283 Lawman. 12 år siden

Ok, så var det der jeg så den. Belastende at de har fjernet den igen så.
Gravatar

#284 Kisbye 12 år siden

Der er en del Tintin på den amerikanske.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#285 Lawman. 12 år siden

Nu var det den nyeste Tintin-film jeg efterspurgte, og ikke de gamle tegnefilm ;)
Gravatar

#286 Inside 12 år siden

Ved ikke om i allerede ved det, men på følgende link kan i følge med i hvad der bliver lagt op på den danske Netflix :)

http://movies.netflix.com/NewWatchInstantlyRSS
Gravatar

#287 Lawman. 12 år siden

Jamen tak for det! :)
Gravatar

#288 wigant 12 år siden

Inside (286) skrev:
Ved ikke om i allerede ved det, men på følgende link kan i følge med i hvad der bliver lagt op på den danske Netflix :)

http://movies.netflix.com/NewWatchInstantlyRSS

Er du sikker på, at det ikke er hvad der bliver lagt på US Netflix?
Gravatar

#289 Thomsen 12 år siden

kamikazedk (281) skrev:
Måske husker jeg forkert, men kan det passe at Tintin-filmen har været på Netflix for nylig, og så er blevet fjernet igen? Er sikker på at jeg har set den derinde! Er lidt i tvivl om det var den danske eller amerikanske, men sikkert den amerikanske.

Den ligger på den canadiske.

Til gengæld har den danske den ret sjældne, franske live-action film "Tintin og de blå appelsiner" fra 1964. Den har jeg tidligere kun kunnet finde med undertekster på ulovlig vis.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#290 JannikAnd 12 år siden

kamikazedk (281) skrev:
Nej, det er Viaplay, der har den titel for tiden... Den danske Netflix har ihvertfald ikke haft den.

Skriv ny kommentar: