Kan varmt anbefale moreflicks.com til, at se hvilke film og serier er tilgængelige i hvilke lande (tryk på "Watch it now on Netflix" knappen for se hvilke lande).
Til oplysning for andre skrækfans, så er antologi-filmen V/H/S fra 2012 lige kommet op på Netflix US. Det er super hurtigt, for det er kun en måned siden, den udkom på BD og dvd i USA (og i UK udkommer den først i slutningen af januar).
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Til oplysning for andre skrækfans, så er antologi-filmen V/H/S fra 2012 lige kommet op på Netflix US. Det er super hurtigt, for det er kun en måned siden, den udkom på BD og dvd i USA (og i UK udkommer den først i slutningen af januar).
Cool tak for heads up. Jeg har lige fået den set og den var meget bedre end jeg forventede.
Fedt! Jeg har (desværre) lige bestilt den amerikanske BD i forgårs, så jeg venter med at se den, til den kommer hjem.
Jeg har også været tæt på et par gange men nu venter jeg til den falder i pris. Tror ikke du får meget ud af at det er HD. Den er ganske veludført, fine små historier og jeg er en sucker for anthology horror
Jeg tog hjem til Norge (efter at have brugt dansk netflix nogle uger i DK). Gik ind på den danske netflix, som jeg plejer, og den sagde "du er da vist på ferie", og dermed gik den automatisk over på norsk netflix's katalog, og så forsvandt en masse danske film og dansk stand-up. Øv :p
The only way to beat a troll is to not play their game.
#501 Snaden 11 år siden
#502 JannikAnd 11 år siden
#503 Snaden 11 år siden
Fedt. Tak for linket.
#504 wigant 11 år siden
#505 JannikAnd 11 år siden
#506 Thomsen 11 år siden
#507 zombieman 11 år siden
Cool tak for heads up. Jeg har lige fået den set og den var meget bedre end jeg forventede.
#508 Thomsen 11 år siden
#509 zombieman 11 år siden
Jeg har også været tæt på et par gange men nu venter jeg til den falder i pris. Tror ikke du får meget ud af at det er HD. Den er ganske veludført, fine små historier og jeg er en sucker for anthology horror
#510 Riqon 11 år siden